Νεα Μοντελα

Moto Guzzi: Ιδού η πρώτη φωτογραφία του μοντέλου με τον υγρόψυκτο V2

1.000 κ.εκ.


27.08.2021

Η εικόνα προέρχεται μέσα από το εργοστάσιο της Guzzi στο Mandello deL Lario και δείχνει τη νέα crossover μοτοσυκλέτα με τον ολοκαίνουργιο, υγρόψυκτο, αλλά πάντα εγκάρσια τοποθετημένα κινητήρα

Ότι οι Ιταλοί ετοιμάζουν νέο μοντέλο για να γιορτάσουν 100 χρόνια από την ίδρυσή τους το ξέραμε. Το χειμώνα είχε «διαρρεύσει» εικόνα με τα ορόσημα της εταιρείας, ενώ υπήρχε και ένα ακόμη παραμορφωμένο. Από τη θολή εκείνη εικόνα όλοι είχαν προβλέψει πως η μοτοσυκλέτα θα έχει σπορ προσανατολισμό. Ακόμη και ο ίδιος ο πρόεδρος του Piaggio Group, Roberto Colanino το επιβεβαίωσε, δηλώνοντας πως έρχεται κάτι εντελώς νέο.

Έπρεπε λοιπόν να περάσουν 100 χρόνια για να δούμε υγρόψυκτο, εγκάρσια τοποθετημένο V2, ο οποίος εικάζεται πως διαθέτει 1.000 κ.εκ., αφού κάτι τέτοιο υποδηλώνει και το όνομα του, που φαίνεται αχνά στα πλαϊνά πλαστικά. V100 Centenario.

H Moto Guzzi τον τοποθέτησε σε μια μοτοσυκλέτα που ανήκει στη νεοσύστατη κατηγορία των crossover, η οποία «πουλάει», ενώ σύντομα αναμένονται πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα από σχεδόν όλους τους κατασκευαστές.

Με μια ισχύ που θα κυμαίνεται στους 120 ίππους και με πλούσιο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, που το Piaggio group έχει ήδη έτοιμο από τα μοντέλα της Aprilia, η νέα μοτοσυκλέτα είμαστε σίγουροι πως θα κάνει χαρούμενους τους φανατικούς Guzzisti, οι οποίοι περιμένουν πολλά χρόνια τώρα κάτι εντελώς καινούργιο. Επιπλέον όμως θα κάνει και άλλους που αδιαφορούσαν για μια εκ των ιστορικότερων κατασκευαστριών στον κόσμο, να δουν και να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες που έχουν ως έμβλημα τον περήφανο αετό του Mandello del Lario.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.