Νεα Μοντελα

Honda NT1100: Σε δύο εκδόσεις το νέο sport touring με τον κινητήρα της Africa Twin

Θα παρουσιαστεί μέχρι τα τέλη του 2021


23.08.2021

Εδώ και μήνες γνωρίζουμε ότι η Honda έχει στα σκαριά ένα νέο μοντέλο sport touring το οποίο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του CRF1100L Africa Twin

Κείμενο: Μένιος Κατής

Γνωρίζουμε, μάλιστα, και την ονομασία του, NT1100, από τα σχετικά έγγραφα κατοχύρωσης που κατέθεσε το ιαπωνικό εργοστάσιο στις ευρωπαϊκές αρχές. (δείτε εδώ)

Τώρα βλέπουν το φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες σχετικά με το πολυαναμενόμενο μοντέλο μέσα από έγγραφα για έγκριση τύπου που κατατέθηκαν από την Honda στις αρμόδιες αρχές.

Σύμφωνα με αυτά, λοιπόν, το νέο μοντέλο θα έχει δύο εκδόσεις: την NT1100A και την NT1100D. Και οι δύο θα εφοδιάζονται με τον 2κύλινδρο παράλληλο κινητήρα 1.084 κ. εκ. που συναντούμε τόσο στην Africa Twin όσο και στο Rebel 1100. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα specs θα είναι παρόμοια με αυτά του ιαπωνικού Adventure. Αυτό σημαίνει 101 hp, που θα αποδίδονται στις 7.500 σ.α.λ και 104 Nm ροπής.

Το NT1100A θα αποτελεί τη βασική έκδοση και θα διαθέτει συμβατικό σύστημα μετάδοσης. Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του, θα έχει συνολικό μήκος 2.240mm, μεταξόνιο 1535mm, πλάτος 865mm και ύψος 1.360mm στην κορυφή της προστατευτικής ζελατίνας. Το δε βάρος του θα είναι στα 238 κιλά (πλήρης υγρών).

Η έκδοση NT1100D από την άλλη θα εφοδιάζεται με το ημι-αυτόματο κιβώτιο DCT, θα έχει ακόμα ψηλότερη ζελατίνα, με το ύψος της μοτοσυκλέτας να φτάνει στα 1.575mm, ενώ θα είναι και κατά 10 κιλά βαρύτερη σε σύγκριση με την απλή έκδοση (248 αντί 238).

Το πλαίσιο θα είναι κατά πάσα πιθανότητα χωροδικτύωμα, το οποίο έχουμε δει σε πατέντες που έχει κατοχυρώσει στο παρελθόν η Honda για μοτοσυκλέτα παρόμοιων χαρακτηριστικών που χρησιμοποιεί το μοτέρ της Africa Twin.

Από άποψη αισθητικής, λέγεται πως το μπροστινό τμήμα του NT1100 θα έχει επιρροές από το Adventure scooter της μάρκας, X-ADV. (δείτε εδώ)

Το Honda NT1100 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τους επόμενους μήνες και να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το αργότερο μέχρι την άνοιξη του 2022.

Θα μπει σε μια κατηγορία με υψηλό ανταγωνισμό που περιλαμβάνει μοντέλα όπως το Ducati Multistrada 950, το Yamaha Tracer 900 και το BMW F900XR.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.