24.08.2021
Πιθανότατα η ιαπωνική εταιρεία θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο την γκάμα των ρετρό μοντέλων της
Καθόλου απίθανο αν αναλογιστούμε πως ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 649 κ.εκ. έχει χρησιμοποιηθεί στα μεσαία μοντέλα της Kawasaki, Z650, Ninja 650, Versys 650 Και Vulcan 650.
Την βάση του μοντέλου θα αποτελέσει το Z650, ντυμένο με κλασσικό κουστούμι, όπως το βλέπετε στην ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία που έφτιαξαν στο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο κινητήρας των δύο σε σειρά κυλίνδρων με χωρητικότητας 649 κ.εκ. θα προέρχεται αυτούσιος από το Z650. Μιλάμε λοιπόν για 68 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 6,5kgm ροπή στις 6.700 σ.α.λ.
Αν το RS “κληρονομήσει” και τις αναρτήσεις από το Ζ τότε θα δούμε πιρούνι 41 χλστ. και μονό αμορτισέρ πίσω. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ και ένα πίσω 200 χλστ..
Αν το ρεζερβουάρ “δάκρυ” και τα κλασσικά όργανα προέλθουν από το 900RS και ταυτόχρονα η μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε ωραίες διχρωμίες τότε πολύ θα θελήσουν να αποκτήσουν το μεσαίο ρετρό μοντέλο, που θα οδηγείται με άδεια οδήγησης Α2 και θα είναι πιο προσιτό από το τετρακύλινδρο 900άρι.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.