Νεα Μοντελα

CFMoto 300SR-R: Νέα, ελαφρύτερη και ακόμα πιο σπορ έκδοση

Με μονόμπρατσο ψαλίδι και -8 κιλά!


23.08.2021

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει, αυτή η νέα έκδοση είναι κατά 8 κιλά ελαφρύτερη από το 300SR! Αυτό σημαίνει πως από τα 165 κιλά (πλήρης υγρών), πάμε στα 157 κιλά!

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η CFMoto κατέθεσε πρόσφατα στους αρμόδιους φορείς της Κίνας, έγγραφα έγκρισης τύπου μιας νέας έκδοσης του μικρού της supersport, το οποίο στις Ασιατικές αγορές κυκλοφορεί ως 250SR (σ.σ. το “SR” προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων ‘Sport Racing’) ενώ στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της χώρας μας, το γνωρίζουμε ως 300SR (δείτε εδώ).

Η νέα έκδοση, λοιπόν, φέρει ένα επιπλέον "R" το οποίο είναι ευδιάκριτο στα πλαϊνά φέρινγκ τονίζοντας τον ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Αυτό που δεν γνωρίζουμε προς το παρόν είναι από ποια σημεία της μοτοσυκλέτας οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να εξοικονομήσουν αυτά τα 8 κιλά.

Το νέο 300SR-R έρχεται με μονμόμπρατσο ψαλίδι, ενώ κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα στα φέρινγκ προσδίδουν ακόμα πιο racing αίσθηση.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, είναι ο ίδιος με του 300SR. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο 292.4 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που αποδίδει 29.1 hp @ 8.750 σ.α.λ και 2.6 Nm ροπής @ 7.250 σ.α.λ. Ενσωματώνει άξονα εξισορρόπησης που χαρίζει περισσότερο στροφάρισμα, ομαλότερη λειτουργία, λιγότερους κραδασμούς, καλύτερη άνεση και υψηλότερη απόδοση.

Το νέο CFMoto 300SR-R (250SR-R) αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην Κίνα τους επόμενους μήνες, με τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά να ξεκινούν κατά πάσα πιθανότητα στις αρχές του 2022. Αργότερα μέσα στο έτος αναμένεται να εισαχθεί και στη χώρα μας. Για όσους ενδιαφέρονται η τιμή του 300SR στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα 3.990 ευρώ.

Για την ιστορία, η CFMoto συνεργάζεται με την ΚΤΜ ενώ τα τελευταία της μοντέλα φέρουν τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Kiska Design, ο οποίος επιμελείται και τα σχέδια των ΚΤΜ - Husqvarna.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.