27.07.2021
Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην EICMA 2019 θα αποτελέσει το νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας το 2022
Η Malaguti ιδρύθηκε το 1930 και χρεοκόπησε το 2011. Πριν από την εξαγορά από το KSR group – ιδιοκτήτης της Brixton μεταξύ άλλων- σχεδόν για μια δεκαετία εξαφανίστηκε από το προσκήνιο.
Μέχρι τώρα την γκάμα της ιταλικής εταιρείας αποτελούσαν παλιότερα μοντέλα άλλων εταιρειών. Το super sport, RST 125, είναι ίδιο με το Derbi GPR 125, το scooter Madison 300 είναι το Gilera Nexus 300 και το Monte Pro 125 είναι μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει στο Derbi Mulhacen 125. Τα Malaguti XTM 125 και XSM 125 είναι τα Aprilia RX125 και SX125.
Το concept Drakon που είδαμε στην EICMA 2019, βασιζόταν σε ένα μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κ.εκ. που χρησιμοποιείται και στα RST, Monte Pro και XTM και στο πλαίσιο του Monte Pro.
Στα σχέδια που έφερε στο φως της δημοσιότητα το βρετανικό bikesocial, φαίνεται πως εκτός από την εμφάνιση, που είναι ίδια με του πρωτότυπου, θα υπάρξουν αλλαγές τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο και το ψαλίδι.
Το κατατεθέν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, δείχνει έναν διαφορετικό κινητήρα τόσο στο σχήμα όσο και στη θέση ορισμένων εξαρτημάτων και ένα αναθεωρημένο πλαίσιο, που έχει προσαρμοστεί για τις διαφορετικές διαστάσεις του κινητήρα.
Ωστόσο, παρά την τοποθέτηση όλων των απαραίτητων εξαρτημάτων (φωτιστικά σώματα, βάση πινακίδας με έδραση στο ψαλίδι), πρέπει να τονιστεί πώς η σχεδίαση είναι παρόμοια με αυτήν του concept χάρη στην εξαιρετική δουλειά του τμήματος styling του αυστριακού ομίλου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.