Νεα Μοντελα

Το Ηonda CB200 του 1975 αποκτά νέα «ηλεκτρική» ζωή

Ηλεκτρική αναπαλαίωση


23.07.2021

To χθες συναντά το σήμερα σε μια μίξη του κλασσικού με την τεχνολογία του σήμερα. Και το αποτέλεσμα παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτή η εισαγωγή ταιριάζει στην περίπτωση της Omega Motors, μιας εταιρείας από το San Fransisco η οποία είχε τη φαεινή ιδέα να ανακατασκευάσει ένα παλιό Ηonda CB200. Μόνο που αντί για κινητήρα εσωτερικής καύσης, τοποθέτησε ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία...

Έτσι λοιπόν προέκυψε το πανέμορφο μικρό cafe racer EV200 που βλέπετε στις φωτογραφίες. Βασίζεται σε ένα CB200 του 1975 - ένα κλασσικό μοντέλο που εφοδιαζόταν με τετράχρονο δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 198 κ. εκ. και απέδιδε 17 hp @ 9.000 σ.α.λ.

Honda CB200 electric 5

Μόνο που σε αυτήν την νέα του ζωή, ο θερμικός κινητήρας αποτελεί παρελθόν, δίνοντας τη θέση του σε έναν ηλεκτρικό της Golden Motor, που αποδίδει σε σταθερή βάση 5 kW (6.7 hp) και στο πικ 10 kW (13.4 hp).

Πάνω από τον κινητήρα βρίσκεται η μπαταρία 1.6 kWh, που κατασκευάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. H τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Το ηλεκτρικό Ηonda CB200 ή EV200 όπως το ονομάζουν οι δημιουργοί του, μπορεί να πραγματοποιήσει 48 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.Το ρεζερβουάρ αποτελεί ένα μικρό έργο τέχνης, καθώς έχει τροποποιηθεί έτσι ώστε με το άνοιγμα της πανέμορφης τάπας να αποκαλύπτεται η θύρα φόρτισης της μπαταρίας.

Ακριβώς πίσω από την τάπα βρίσκεται ένα δερμάτινο κομμάτι καφέ χρώματος, με ραφές, που αποτελεί κατά κάποιο τρόπο συνέχεια της σέλας. Το συγκεκριμένο κομμάτι μάλιστα κρύβει επιμελώς μια μικρή ψηφιακή οθόνη η οποία δίνει πληροφορίες για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Honda CB200 electric 3

Μπορεί οι τιμές απόδοσης να υστερούν σε σχέση με το θερμικό μοντέλο, ωστόσο το EV200 είναι κατά 22% ελαφρύτερο σε σχέση με εκείνο, όπως σημειώνουν οι κατασκευαστές του.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η διατήρηση του κλασσικού στρογγυλού ταχύμετρου, όπως επίσης και οι φυσούνες στα καλάμια του πιρουνιού.

Κι αν αναρωτιέστε γιατί εξακολουθεί να υπάρχει μανέτα συμπλέκτη, η απάντηση είναι ότι χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας! Περισσότερες πληροφορίες για την Omega Motors μπορείτε να βρείτε εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.