Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης // 06.11.2017
Είχαμε δει την «καρδιά» και την είχαμε ακούσει να βρυχάται στα teaser video που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο. Παρόλα αυτά κατά την παρουσίαση του Ducati Panigale με τον νέο κινητήρα V4 εκστασιαστήκαμε
Η μοτοσυκλέτα που μας παρουσίασε ο Michele Pirro (με αυτόν τον τρόπο η Ιταλική φίρμα έδειξε να τιμά τον Ιταλό για τις πολύ καλές του παρουσίες τόσο στους φετινούς αγώνες MotoGP όσο και στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών) είναι τόσο ιδιαίτερη που δεν θα μπορούσε να έχει παρά την τελευταία λέξη της τεχνολογία αλλά και κορυφαίες επιδόσεις.
Το Superbike των Ιταλών αποδίδει 214 ίππους (17 περισσότερους από τον δικύλινδρο του 1299) και 12,65 κιλά ροπής, ενώ ζυγίζει 198 κιλά «γεμάτη»! Σαν αποτέλεσμα έχουμε αναλογία 1,08 κιλά ανά ίππο! Με την εξάτμιση τιτανίου της Acrapovic η ιπποδύναμη φτάνει στο εξωπραγματικό νούμερο των 226 ίππων!
Το πλαίσιο μοιάζει αρκετά με της Desmosedici του MotoGP με τον κινητήρα να είναι φέρων μέρος του. To ανεστραμμένο πιρούνι της Showa και το αμορτισέρ της Sachs και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Αρκετοί προμηθευτές της Ducati και τρανταχτά ονόματα όπως η Brembo, η Bosch και η Pirelli εξέλιξαν εξαρτήματα ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Έτσι η Brembo σχεδίασε μονομπλοκ τετραέμβολες δαγκάνες με το όνομα Styema. H Bosch εξελιξε το Front Cornering ABS
Ναι καλά καταλάβατε. Καθώς το πίσω ελαστικό μπορεί να ντριφτάρει στη στροφή, ο μπροστινός τροχός παραμένει ακλόνητος στα φρένα.
-Dynamic Slide Control
Το σύστημα το οποίο ελέγχει τον πίσω τροχό ώστε να μην χάνει την πρόσφυση με μη ελεγχομενο τρόπο
-Shifting behaviour
Εννοείτε πως η Panigale είναι προικισμένη με quick shifter για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, αλλά επιπρόσθετα «διαβάζει» την κλίση της μοτοσυκλέτας και αντιδρά ανάλογα ώστε να μην τρομάζει τον αναβάτη.
Η Pirelli σχεδίασε ειδικά το πίσω ελαστικό, το οποίο είναι ίδιο με αυτά που χρησιμοποιούν στο πρωτάθλημα των WSBK, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στην λυσσασμένη δύναμη που παράγει ο νέος κινητήρας.
Το σέρβις της παρ’ όλη τη σπορ κληρονομιά της και λειτουργιά, είναι ανά 24.000 κάτι που δείχνει πως η Ducati έχει εξελίξει και δοκιμάσει σε μεγάλο βαθμό τον V4 κινητήρα.
Και σαν μην έφταναν όλα αυτά η Ducati και ο Casey Stoner μας παρουσιάσαν την έκδοση Speciale. Ναι κύριοι έχει και άλλο! Μία αγωνιστική έκδοση της ήδη αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
Μία μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής που θα παραχθεί σε χίλια πεντακόσια τεμάχια και αυτό γιατί όπως μας ανακοίνωσε ο Claudio Domenicali τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται είναι τόσο μοναδικά που είναι περιορισμένης παραγωγής.
Οι διαφορές της Speciale πέραν των χρωμάτων και της πανέμορφης Akarpovic εξάτμισης είναι:
-226 ίπποι
-13.7 κιλα ροπής
-ζάντες μαγνησίου κατόπιν παραγγελίας
-πλήθος εξαρτημάτων από αλουμίνιο και carbon fiber
-164κιλά
-1.38 αναλογία κιλών ανά ίππο
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.