12.07.2021
H Honda Motor Europe σε συνεργασία με τον γαλλικό οίκο FCR Original δημιούργησαν δύο ειδικές εκδόσεις του CMX1100 Rebel, οι οποίες ήταν να παρουσιαστούν στο φημισμένο φεστιβάλ «Wheels and Waves» που γίνεται στο Biarritz της Γαλλίας
Κείμενο: Μένιος Κατής
Όμως το φεστιβάλ ματαιώθηκε λόγω της πανδημίας του Covid-19 και έτσι, όπως συνέβη και με την περίπτωση των 10 καλύτερων CB650R που δημιουργήθηκαν από Ευρωπαίους αντιπροσώπους της ιαπωνικής εταιρείας (δείτε εδώ), οι δύο σπέσιαλ εκδοχές του Rebel παρουσιάστηκαν μέσω φωτογραφιών.
Με τα CMX Sport και CMX Bobber οι δύο εταιρείες έχουν στόχο να αναδείξουν τη διπλή προσωπικότητα του μεγάλου cruiser.
To CMX Sport αποτελεί την σπορ εκδοχή που αναδεικνύει την πρακτική και συνάμα «παιχνιδιάρικη» πλευρά του Rebel. Οι σημαντικότερες τροποποιήσεις που έγιναν αφορούν στο ψαλίδι το οποίο εφοδιάζεται πλέον με δύο μαύρα αμορτισέρ της Ohlins, ενώ έχει τοποθετηθεί ο πίσω τροχός 17 ιντσών του CB500F με λάστιχο Dunlop D212 190/55.
Παράλληλα τοποθετήθηκε νέο φτερό μπροστά και μεγαλύτερο τιμόνι. Τοποθετήθηκε νέο ρεζερβουάρ από πολυεστέρα και κάρμπον, όπως επίσης και νέο ουραίο τμήμα στο οποίο εδράζονται η σέλα από Alcantara και ένα φωτιστικό σώμα LED.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα, χειροποίητα μαρσπιέ, το σύστημα εξάτμισης της FCR Original και η σπέσιαλ βαφή σε κόκκινο και μαύρο.
Στην περίπτωση του CMX Bobber, είναι αυτό που ακριβώς υποδηλώνει η ονομασία του: bobber. Σε αυτήν την περίπτωση το ψαλίδι και οι αναρτήσεις είναι αυτές του μοντέλου παραγωγής, ωστόσο το μπροστινό μέρος είναι πιο χαμηλωμένο κατά 25 mm.
Έχουν τοποθετηθεί custom ακτινωτοί τροχοί που έρχονται με χοντρά ελαστικά της Bridgestone, μια επιλογή που δίνει πόντους στη συνολική εικόνα. Και σε αυτήν την περίπτωση έχουμε νέο ρεζερβουάρ από πολυεστέρα και κάρμπον με ιδιαίτερο βάψιμο, σπέσιαλ δερμάτινη σέλα με ραφές, μικρό αλουμινένιο φτερό στον εμπρόσθιο τροχό, καθώς επίσης και νέο σύστημα εξάτμισης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.