07.07.2021
Το entry level supersport της ιταλικής εταιρείας θα "πατήσει" σύντομα ευρωπαϊκό έδαφος, δίνοντας στους νέους αναβάτες μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία σπορ μοτοσυκλετών
Κείμενο: Μένιος Κατής
Οι αλλαγές που φέρει το μοντέλο του 2021 είναι πολλές και σημαντικές, καθώς δεν περιορίζονται μόνο στις αισθητικές παρεμβάσεις.
Το 302R απέκτησε ολοκαίνουργιο, ακόμα πιο σπορ «κουστούμι», με νέα γραφικά στις επιφάνειες, όπως επίσης και νέο φωτιστικό σώμα LED που είναι πλέον σε κάθετη διάταξη. Νέα είναι και η ουρά, που ενσωματώνει καινούργιας σχεδίασης φωτιστικό σώμα LED.
Αρκετή δουλειά έχει γίνει στον τομέα του πλαισίου, το οποίο έχει ανασχεδιαστεί ώστε να είναι ελαφρύτερο και να έχει μεγαλύτερη ακαμψία. Γενικότερα στον τομέα του βάρους, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με την εταιρεία να αναφέρει πως το νέο 302R ζυγίζει 182 κιλά με τα υγρά του, έτοιμο για βόλτα. Σημειώστε πως ο προκάτοχός του ζυγίζει 180 κιλά άνευ υγρών.
Στον τομέα του κινητήρα, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε ο παράλληλος δικύλινδρος υγρόψυκτος των 302 κ. εκ. να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro5.
Σε αυτήν την περίπτωση έχουμε μια μικρή μείωση της απόδοσης σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η μέγιστη ισχύς που ανακοινώνει η εταιρεία για το νέο 302R είναι 35.17 hp @ 11.000 σ.α.λ. (από 38 hp @ 10.000 σ.α.λ.), με την τιμή της ροπής ωστόσο να είναι αυξημένη στα 27 Nm @ 9.000 σ.α.λ. (από 25.6 Nm @ 9.750 σ.α.λ.).
Το ανάποδο πιρούνι 41 mm έχει αποκτήσει ρύθμιση ως προς την προφόρτιση, ενώ σε ό,τι αφορά στον τομέα της πέδησης, συναντάμε δύο νέα δισκόφρενα μπροστά που δεν είναι τύπου μαργαρίτας, τα οποία συνδυάζονται πλέον με τετραέμβολες δαγκάνες. Το σύστημα ενισχύεται με δικάναλο ABS.
Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει το νέο πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα που υπήρχαν μέχρι πρότινος.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.