Νεα Μοντελα

H Aprilia επεκτείνει την γκάμα της προς τα «κάτω»

Προς το παρόν στην ασιατική αγορά


07.07.2021

Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε σε έκθεση της Κίνας το νέο GPR250R που φέρει λίγη από την αύρα της RS-GP

Η Aprilia μετά από αρκετά χρόνια δείχνει σημάδια ζωής. Μετά τα RS660 και Tuono 660, τα ανανεωμένο RSV4 και Tuono V4, μια υπερπλήρη γκάμα με 125άρια με Tuono, RS, RX και SX, αλλά και ένα νέο scooter (SXR 50), παρουσίασε και το GPR250R προς το παρόν για την ασιατική αγορά. Το όνομα GPR προέρχεται από την Derbi, την ισπανική εταιρεία που ανήκει, όπως και η Aprilia, στο Piaggio group. Το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Zongshen στην Κίνα. H συνεργασία των δύο κολοσσών «κρατάει» από το 2004 και η στο κινέζικο εργοστάσιο κατασκευάζονται εξ’ ολοκλήρου πολλά μοντέλα που προορίζονται για την ασιατική αγορά.

Aprilia GPR250R 2021 2

Για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων η Aprilia έδωσε στο entry level supersport την aggressive εμφάνιση του RSV4, διανθισμένη με τα χρώματα της εργοστασιακής μοτοσυκλέτας του MotoGP.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με ισχύ 26 ίππους και η Aprilia «προίκισε» το μοντέλο της με όλα θα ήθελε ένας εκκολαπτόμενος μοτοσυκλετιστής. O τριπλός προβολές στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Όπως όλες οι premium μοτοσυκλέτες, έτσι και το GPR250R, διαθέτει οθόνη TFT.

Δείτε εδώ το νέο τιμοκατάλογο της Aprilia με όλα τα μοντέλα

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου. Το σύστημα πέδησης, που φέρει στάνταρ δικάναλο ABS, αποτελείται από δίσκο 300 χλστ μπροστά και 218 χλστ πίσω.

Στην Κίνα κοστίζει 26.800 γουάν, περίπου 3.500 ευρώ. Ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.