07.07.2021
Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε σε έκθεση της Κίνας το νέο GPR250R που φέρει λίγη από την αύρα της RS-GP
Η Aprilia μετά από αρκετά χρόνια δείχνει σημάδια ζωής. Μετά τα RS660 και Tuono 660, τα ανανεωμένο RSV4 και Tuono V4, μια υπερπλήρη γκάμα με 125άρια με Tuono, RS, RX και SX, αλλά και ένα νέο scooter (SXR 50), παρουσίασε και το GPR250R προς το παρόν για την ασιατική αγορά. Το όνομα GPR προέρχεται από την Derbi, την ισπανική εταιρεία που ανήκει, όπως και η Aprilia, στο Piaggio group. Το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Zongshen στην Κίνα. H συνεργασία των δύο κολοσσών «κρατάει» από το 2004 και η στο κινέζικο εργοστάσιο κατασκευάζονται εξ’ ολοκλήρου πολλά μοντέλα που προορίζονται για την ασιατική αγορά.
Για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων η Aprilia έδωσε στο entry level supersport την aggressive εμφάνιση του RSV4, διανθισμένη με τα χρώματα της εργοστασιακής μοτοσυκλέτας του MotoGP.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με ισχύ 26 ίππους και η Aprilia «προίκισε» το μοντέλο της με όλα θα ήθελε ένας εκκολαπτόμενος μοτοσυκλετιστής. O τριπλός προβολές στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Όπως όλες οι premium μοτοσυκλέτες, έτσι και το GPR250R, διαθέτει οθόνη TFT.
Δείτε εδώ το νέο τιμοκατάλογο της Aprilia με όλα τα μοντέλα
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου. Το σύστημα πέδησης, που φέρει στάνταρ δικάναλο ABS, αποτελείται από δίσκο 300 χλστ μπροστά και 218 χλστ πίσω.
Στην Κίνα κοστίζει 26.800 γουάν, περίπου 3.500 ευρώ. Ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.