Νεα Μοντελα

Benda LFC700: Αποκαλυπτήρια του τετρακύλινδρου cruiser που θα έρθει και Ευρώπη

Από 6 έως 7 χιλιάδες δολλάρια


05.07.2021

Η ιστορία του LFC700 ξεκίνησε το 2020 όταν η Benda παρουσίασε το LF-01 concept στο πλαίσιο της έκθεσης CIMA

Κείμενο: Μένιος Κατής

H Benda Motorcycle είναι μια κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών. Ιδρύθηκε το 1994 ως Zhejiang Zhongnan Motorcycle, αλλά από το 2012 υιοθέτησε τη σημερινή της ονομασία, λαμβάνοντας παράλληλα την απόφαση να προχωρήσει στην εξαγωγή των προϊόντων της.

Το 2020 είδαμε το πρωτότυπο LF-01 και ακολούθησαν τον περασμένο Μαϊο κάποιες φωτογραφίες με την έκδοση προπαραγωγής, για να φτάσουμε στο σήμερα και την επίσημη αποκάλυψη του νέου cruiser.

Εκ πρώτης όψεως, το LFC700 θυμίζει κάτι από Ducati Diavel, ενώ το βλέμμα πέφτει κατ' ευθείαν στο θηριώδες πίσω ελαστικό διαστάσεων 310/35-18! Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα, το οποίο λειτουργεί και ως εισαγωγή αέρα!

Benda LFC 700 2021 2

Το LFC700 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, την Standard και την High Power, με τις διαφορές τους να εντοπίζονται στην απόδοση και στο επίπεδο εξοπλισμού.

Και οι δύο εφοδιάζονται με τον ίδιο τετρακύλινδρο υγρόψυκτο σε σειρά κινητήρα 680 κ. εκ. που διαθέτει ψεκασμό. Στην Standard έκδοση αποδίδει 85.6 PS @ 10.000 σ.α.λ. και 60 NM ροπής @ 8.000 σ.α.λ., ενώ στην High Power η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στους 93.8 PS @ 11.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 63 NM @ 8.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα για την Standard είναι τα 170 km/h και για την High Power τα 195 km/h.

Πέρα από την απόδοση όμως υπάρχουν κι άλλες διαφορές που ξεχωρίζουν τις δύο εκδόσεις, με την High Power να διαθέτει κάποια επιπλέον καλούδια σε σχέση με την απλή έκδοση, όπως για παράδειγμα συμπλέκτη ολίσθησης.

Εξοπλίζεται, επίσης, με αναρτήσεις KYB που αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο monoshock και φρένα της Brembo (Nissin για την Standard έκδοση. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν δικάναλο σύστημα ABS.

Το πλαίσιο και το ψαλίδι του cruiser είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου και η εξάτμιση έχει τετραπλή απόληξη που εδράζεται ελάχιστα πιο πίσω από το μοτέρ. Η μοτοσυκλέτα έχει μακρύ μεταξόνιο και η σέλα απέχει μόλις 695 χλστ. από το έδαφος, με το βάρος να είναι 235 κιλά.

Για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα ο κατασκευαστής αποφάσισε να μην τοποθετήσει τελικά σύστημα ride-by-wire και cruise control, τα οποία υπήρχαν στο αρχικό concept.

Από κει και πέρα και οι δυο εκδόσεις διαθέτουν ρεζερβουάρ 20 λίτρων, ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT το οποίο ενσωματώνει και δικό του σύστημα πλοήγησης και φωτιστικά σώματα LED.

Benda LFC 700 2021 3

Όσο για τις τιμές διάθεσής τους στην Κίνα; Η έκδοση Standard κοστίζει σχεδόν 6.000 δολάρια ΗΠΑ, ενώ η High Power 7.080 δολάρια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στους επόμενους μήνες, το LFC700 θα κυκλοφορήσει σε άλλες ασιατικές χώρες, ενώ θα έρθει και στην Ευρώπη με την Benda να δίνει μεγάλη έμφαση στις αγορές της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Μεγάλης Βρετανία.

Να σημειωθεί, τέλος, πως πρόσφατα το Κινέζικο εργοστάσιο παρουσίασε το BD300 Sporty (δείτε εδώ), ένα μικρό cruiser με V-Twin προδιαγραφών Euro5, το οποίο θα έρθει και στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.