BMW Road Rumbler by K-Speed: Το G 310 R σε νέες περιπέτειες
Το τελικό αποτέλεσμα ουδεμία σχέση με το μοντέλο παραγωγής
05.07.2021
H K-Speed είναι ένα συνεργείο από την Ταϊλάνδη με έδρα στη Μπανγκόκ που ειδικεύεται στις custom κατασκευές κυρίως μοντέλων μικρού κυβισμού.Η πιο πρόσφατη δημιουργία του είναι το Road Rumbler που βασίζεται στο BMW G 310 R
Κείμενο: Μένιος Κατής
To roadster της BMW μεταμορφώθηκε σε ένα ιδιότυπο cafe racer που κάθε άλλο παρά αδιάφορο μπορεί να περάσει στο δρόμο.
Το πίσω μέρος έχει αντικατασταθεί με ένα καινούργιο χειροποίητο και μικρότερο που περιλαμβάνει το μονόσελο και την ουρά, κάτω από την οποία εδράζονται τα δύο τελικά της εξάτμισης.
Στο εμπρόσθιο τμήμα του, δεσπόζουν ο στρογγυλός προβολέας LED εκατέρωθεν του οποίου εδράζονται τα λιλιπούτεια φλας (επίσης LED) και το μικρό, ψηλό φτερό που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Οι καθρέπτες έχουν τοποθετηθεί στις άκρες του τιμονιού συμπληρώνοντας με τη σειρά τους τη μίνιμαλ εικόνα της κατασκευής.
Το Road Rumbler είναι βαμμένο στα χρώματα της M-sport (άσπρο, γαλάζιο, μπλε, κόκκινο), ενώ την εικόνα έρχονται να συμπληρώσουν οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ monoshock λευκού χρώματος, τα ελαστικά διπλής χρήσης, η πανέμορφη ποδιά κινητήρα που χρωματικά ακολουθεί τη λογική της υπόλοιπης κατασκευής και τα προβολάκια που έχουν τοποθετηθεί εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ.
Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν οι μηχανικοί της K-Speed, πέρα από το νέο σύστημα εξάτμισης που έχουν τοποθετήσει, έχουν βάλει το χεράκι τους και στον κινητήρα.
Θυμίζουμε ότι το BMW G 310 R τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα 313 κ. εκ, που αποδίδει 34 PS @ 9.250 σ.α.λ. και 28 Nm ροπής @ 7.500 σ.α.λ., με την κατανάλωση να κυμαίνεται, σύμφωνα με την βαυαρική εταιρεία, στα 3.3 λίτρα ανά 100 χλμ βάσει του WMTC.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.