Νεα Μοντελα

Brixton Motorcycles: Κυκλοφόρησαν σχέδια του νέου 2κύλινδρου κινητήρα 1.200 κ. εκ.

Νέα σειρά μοντέλων 1200 κ.εκ.


30.06.2021

Η Brixton Motorcycles μας έχει συνηθίσει σε μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, με τον μεγαλύτερο κινητήρα που φορά μοντέλο της να είναι 500 κ. εκ.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στην EICMA 2019 η εταιρεία παρουσίασε ένα concept bike με ρετρό look και κινητήρα 1.200 κ. εκ. Τον Απρίλιο του 2020 ανακοίνωσε πως το εν λόγω μοντέλο δεν θα μείνει απλά ως concept αλλά θα βγει στην παραγωγή.

Τώρα, 15 μήνες μετά, έχουμε νέες πληροφορίες που σχετίζονται με το «γυμνό» που έχει στα σκαριά η εταιρεία. Πρόκειται για μια σειρά από σχέδια που αφορούν στον κινητήρα τον οποίο αναπτύσσει και εξελίσσει η Κινεζική Gaokin - η εταιρεία που κατασκευάζει τις μοτοσυκλέτες της Brixton.

Brixton 1200cc 3

Πρόκειται για έναν τετράχρονο υγρόψυκτο (μην σας ξεγελούν οι ψύκτρες) σε σειρά κινητήρα 1.200 κ. εκ. με ρετρό σχεδίαση και τα λογότυπα της Brixton στα καπάκια.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση του κινητήρα δεν έχουν διαρρεύσει, ενώ άγνωστο παραμένει επίσης το πότε θα βγει στην παραγωγή το νέο μοντέλο που έχει στα σκαριά η εταιρεία.

Από την Brixton, πάντως, έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν υπάρχουν προθεσμίες ούτε χρονικοί περιορισμοί για την πρεμιέρα της νέας μοτοσυκλέτας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την επιτυχημένη υιοθέτησή του από τις Panigale, Streetfighter και Multistrada, ο επαναστατικός κινητήρας V2 της Ducati ετοιμάζεται να επεκταθεί και σε δύο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας: το Monster και το DesertX
Η MITT, η ισπανική μάρκα που φέρνει στην Ευρώπη μοντέλα κινεζικών εταιρειών με το σήμα της, ανεβάζει τον πήχη το 2025 παρουσιάζοντας την supersport MITT 775R, τη δυνατότερη και πιο τεχνολογικά εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της
Μια δεκαετία μετά, το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο των Βρετανών επιστρέφει – Επίσημη αποκάλυψη στις 13 Μαΐου
Φέρνει την τεχνολογία “Idling Stop” για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Honda με χειροκίνητο κιβώτιο

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.