Γαλλία: Ξεκινούν δοκιμές ραντάρ καταγραφής θορύβου για την καταπολέμηση της ηχορύπανσης

Στο Παρίσι αλλά και στα προάστια της πρωτεύουσας


14.06.2021

Μετά τις κάμερες καταγραφής παραβιάσεων του ΚΟΚ, ένα νέο σύστημα έρχεται να προστεθεί στη φαρέτρα των γαλλικών αρχών, για την καταπολέμηση αυτή τη φορά της ηχορύπανσης που παράγουν οι εξατμίσεις κυρίως των μοτοσυκλετών

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μια προσφιλής συνήθεια των οδηγών, είτε αυτοκίνητου είτε μοτοσυκλέτας, είναι η αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης, με κάποια after market, πιο «ελεύθερη», είτε πρόκειται για ολόκληρο το σύστημα, είτε μόνο για την απόληξη.

Στη Γαλλία, λοιπόν, θέλοντας να καταπολεμήσουν την ηχορύπανση που παράγουν οι «ελεύθερες» εξατμίσεις κυρίως των μοτοσυκλετών, ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν ραντάρ ήχου.

Στο Παρίσι αλλά και στα προάστια της πρωτεύουσας, οι συγκεκριμένες συσκευές έχουν ήδη τοποθετηθεί ωστόσο δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία ακόμα, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν κι άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας όπως η Λιόν και η Νις.

Όπως έγινε γνωστό το επόμενο διάστημα οι αρχές θα ξεκινήσουν δοκιμές ώστε να διαπιστωθεί το πόσο ακριβές είναι το ραντάρ ήχου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η δοκιμαστική περίοδος αναμένεται να διαρκέσει για ένα με δύο χρόνια, με την εφαρμογή τους να αναμένεται να ξεκινήσει το αργότερο το 2023.

Πως λειτουργεί
Το ραντάρ καταγραφής ήχου διαθέτει κάμερα και λειτουργεί όπως ακριβώς και οι κάμερες που υπάρχουν ήδη στα οδικά δίκτυα. Όταν το σύστημα διαπιστώσει παραβίαση του ορίου των ντεσιμπέλ που παράγει το όχημα, προχωρά σε καταγραφή της πινακίδας κυκλοφορίας του και εν συνεχεία ο οδηγός ενημερώνεται σχετικά μέσω κλίσης που θα λάβει από το ταχυδρομείο.

Οι επιπτώσεις του θορύβου στην υγεία μας

Σύμφωνα με μελέτη που εκπόνησε το βρετανικό σύστημα υγείας, η ηχορύπανση και οι διαταραχές ύπνου αποτελούν τις βασικές αιτίες πρόκλησης άγχους, στρες και προβλημάτων που αφορούν στην ψυχική υγεία. Στην έρευνα αναφέρεται μεταξύ άλλων πως ο θόρυβος έχει άμεση συνάρτηση με την ποιότητα ζωής καθώς προκαλεί εκνευρισμό και σύγχυση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.