Tο πρώτο Κύπελλο Honda X-ADV

Τέλη Ιουνίου διεξάγεται στην Ιταλία


14.06.2021

Η Honda Ιταλίας μαζί με το moto.it αποφάσισαν τώρα που η πανδημία βρίσκεται σε ύφεση, να διοργανώσουν το πρώτο Κύπελλο X-ADV το οποίο θα λάβει χώρα στις 24 Ιουνίου στην True Adventure Offroad Academy Honda του Marcello Romano που βρίσκεται στην Piacenza

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τα adventure scooters είναι μια σχετικά νέα κατηγορία που εισήγαγε η Honda με το X-ADV 750 (διαβάστε αναλυτική δοκιμή) και η οποία έχει αρχίσει να αποκτά πέρα από φανατικό κοινό και μεγάλο ενδιαφέρον, αφού στο παιχνίδι μπαίνουν κι άλλες εταιρείες που παρουσιάζουν διάφορες παραλλαγές μικρότερου κυβισμού.

Στον αγώνα θα πάρουν μέρος Πρωταθλητές των δύο τροχών, δημοσιογράφοι, γνωστοί influencers από τον κόσμο των δύο τροχών και διάσημα τηλεοπτικά πρόσωπα.

Την ημέρα διεξαγωγής της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους από ένα ολοκαίνουργιο X-ADV που θα τους παραχωρήσει η Honda Italia με το οποίο θα κληθούν να φέρουν εις πέρας διάφορες δοκιμασίες.

«Θα είναι μια μέρα γεμάτη διασκεδαστικές προκλήσεις για να δοκιμάσετε τις ικανότητές σας», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της δημοφιλούς ιταλικής ιστοσελίδας.

Η διαδικασία επιλογής των τυχερών αναγνωστών ολοκληρώνεται στις 16 του μηνός και για να μπορέσει κάποιος να λάβει μέρος θα πρέπει να είναι κάτοχος του X-ADV.

Από κει και πέρα θα χρειαστεί να ακολουθήσει κάποια απλά βήματα:

Να αναρτήσει στα social media μια φωτογραφία ή ένα video με το προσωπικό του Honda X-ADV χρησιμοποιώντας το hashtag #coppaxadv και κάνοντας tag τους λογαριασμούς των moto.it και Honda Moto Italia.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.