Σοκάρει ιταλικό σποτ οδοντικού νήματος με πρωταγωνιστές μοτοσυκλετιστές

Ευτυχώς το video αποσύρθηκε


07.06.2021

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ένα πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ της ιταλικής εταιρείας Geldis, η οποία επέλεξε έναν προβοκατόρικο και άκρως επικίνδυνο τρόπο για να διαφημίσει το νέο της οδοντικό νήμα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το story διαδραματίζεται σε ένα δάσος, με δύο τύπους που λες και ξεπήδησαν από ταινία σπλάτερ, να τοποθετούν το οδοντικό νήμα τεντωμένο ανάμεσα σε δύο δέντρα, περιμένοντας τα επόμενα θύματά τους.

Στιγμές μετά, το σημείο προσεγγίζει μια μοτοσυκλέτα με ένα ζευγάρι, που ανέμελο κάνει τη βόλτα του στη διαδρομή. Το οδοντικό νήμα που θυμίζει μεταλλικό νήμα-ξυράφι, είναι τοποθετημένο στο ύψος του κεφαλιού των αναβατών, που περνούν από το σημείο χωρίς να χουν ιδέα τι τους περιμένει...

Στο φινάλε του σποτ εμφανίζεται το σλόγκαν το οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά «χρησιμοποιήστε το με το σωστό τρόπο» τη στιγμή που οι δύο psycho τύποι γελούν.

Με αυτό το άκρως προκλητικό και προσβλητικό σποτ, η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο, πέτυχε το buzz που ήθελε, έγινε viral, αλλά για τον εντελώς λάθος λόγο.

Το video που δημοσιεύτηκε στο youtube και προβλήθηκε ακόμα και από κανάλια της ιταλικής τηλεόρασης, προκάλεσε την οργή του κοινού και δη των μοτοσυκλετιστών, αλλά και την παρέμβαση της ιταλικής μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (FMI), που εξέδωσε σχετική ανακοίνωση απειλώντας τους άμεσα εμπλεκόμενους με μηνύσεις.

«Το σοβαρό και απαράδεκτο γεγονός είναι ότι πολλοί μοτοσυκλετιστές δυστυχώς έχουν πέσει θύματα ανάλογων συμπεριφορών με καλώδια και μεταλλικά νήματα που τοποθετούνται ως παγίδες για να εμποδίσουν την διέλευση από κάποια σημεία, με σοβαρές έως και ολέθριες συνέπειες», ανέφερε μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της. «Για τον λόγο αυτό και για το θλιβερό μήνυμα που μεταδίδεται, η FMI σκοπεύει να προειδοποιήσει την εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό αλλά και την ίδια την κατασκευάστρια του προϊόντος που το ενέκρινε, διατηρώντας παράλληλα το δικαίωμα παρέμβασης σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και με βάση τα όσα προβλέπονται από το νόμο», κλείνει η ανακοίνωση.

Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις και την οργή του κόσμου, η εταιρεία υποχρεώθηκε να αποσύρει άρον άρον το διαφημιστικό της. Μπορείτε να το δείτε ακόμη στην ιστοσελίδα του moto.it

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.