Ο λόγος που η Ducati δεν θα κατασκευάσει ακόμα ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες

H τοποθέτηση του Claudio Domenicalli παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον


21.05.2021

Ο CEO της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali αναφέρθηκε στα πλάνα της εταιρείας σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει το πότε ακριβώς θα βγει στην παραγωγή η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με τα λογότυπα της μπολονέζικης μάρκας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η τοποθέτησή του πάντως σχετικά με την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

«Παρακολουθούμε την ηλεκτροκίνηση με μεγάλη προσοχή. Έχουμε πολλούς και πολύ προηγμένους τομείς πάνω στους οποίους πειραματιζόμαστε μέσα στην εταιρεία. Ας πούμε ότι αυτή τη στιγμή το πιο περίπλοκο ζήτημα για την κατασκευή ηλεκτρικών σπορ μοτοσυκλετών με κορυφαίες επιδόσεις και αυτονομία είναι οι μπαταρίες», ανέφερε σε συνέντευξή του στο moto.it.

«Παρακολουθούμε τις εξελίξεις πάνω σε αυτόν τον τομέα με ιδιαίτερη προσοχή και αυτή τη στιγμή αξιολογούμε πότε και ποια στιγμή η ποσότητα ενέργειας που μπορεί να αποθηκευτεί σε μια μπαταρία θα μπορέσει με κάποιο τρόπο να κάνει μια μοτοσυκλέτα λειτουργική. Προφανώς και έχει συντελεστεί σημαντική πρόοδος σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα οι μπαταρίες λιθίου είναι πολύ αποδοτικές αλλά δεν είναι ακόμα ικανές να αποθηκεύσουν επαρκή ποσότητα ενέργειας διατηρώντας παράλληλα το βάρος της μοτοσυκλέτας στο ίδιο επίπεδο με αυτό μιας μοτοσυκλέτας με θερμικό μοτέρ. Σήμερα βρισκόμαστε στο σημείο που θα πρέπει απαραιτήτως να γίνουν συμβιβασμοί στην αυτονομία και στο βάρος», εξήγησε.

«Ήδη προς τα μέσα αυτής της δεκαετίας αναμένουμε ένα σημαντικό βήμα πάνω στον τομέα των μπαταριών, με τις μπαταρίες solid state (στερεού τύπου), ενώ πιο σημαντικές εξελίξεις θα έχουμε στα τέλη της δεκαετίας. Είμαι, πάντως, αισιόδοξος για τα χαρακτηριστικά: αν αφήσουμε στην άκρη το θέμα του βάρους, ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ένας κινητήρας πολύ σπορτίφ, οπότε σίγουρα μπορείς να δημιουργήσεις προϊόντα σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της μάρκας μας, τα οποία ανέκαθεν είχαν να κάνουν με την απόδοση και τον sport χαρακτήρα. Η πιο σχετική δυναμική είναι ο χρόνος παρουσίασής τους...», κατέληξε.

Τον Απρίλιο, ο αντιπρόεδρος παγκόσμιων πωλήσεων και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ducati Motor Holding, Francesco Milicia, σε συνέντευξή του στο motorcyclenews.com, ανέφερε μεταξύ άλλων πως η εταιρεία δουλεύει πάνω σε κάποιες λύσεις, όπως είναι τα συνθετικά καύσιμα (efuels). (https://www.2wo.gr/news/6390-ducati-efuels)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.