12.05.2021
Απ' ότι φαίνεται η κινεζική εταιρεία έχει κι άλλα όπλα στη φαρέτρα της για το modern classic μοντέλο της, τα οποία ήρθε η ώρα να αποκαλύψει
Κείμενο: Μένιος Κατής
H Voge παρουσίασε πρόσφατα το νέο 300AC προδιαγραφών Euro5, το οποίο μάλιστα διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δελεαστική τιμή. (δείτε εδώ)
Με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσίασε το 300AC Cafe Racer για το οποίο όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «θα το θυμάσαι με την πρώτη ματιά». Πράγματι, η συγκεκριμένη έκδοση μόνο απαρατήρητη δεν περνά, καθώς διαθέτει λεπτομέρειες που την κάνουν να ξεχωρίζει.
Το πανέμορφο μασκάκι που «ντύνει» το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα, οι καθρέπτες που βρίσκονται στην άκρη του τιμονιού, το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη, το ανάποδο πιρούνι που είναι βαμμένο σε χρυσό χρώμα και φυσικά η διχρωμία του ρεζερβουάρ συνθέτουν την εικόνα της cafe racer εκδοχής του 300AC.
Άλλη μια σημαντική διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση είναι η βάση πινακίδας η οποία στην περίπτωση του Cafe Racer εδράζεται στην ουρά και όχι στο ψαλίδι.
Σε ό,τι αφορά στα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του, αυτά είναι ίδια με της βασικής έκδοσης.
Αυτό σημαίνει ότι εφοδιάζεται με τον ίδιο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 292.4 κ. εκ. (προδιαγραφών Euro5) του απλού 300AC που αποδίδει 29 hp @ 9000 σ.α.λ. και 25Nm ροπής @ 6.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η κλιμάκωσή του υπόσχεται ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της ισχύος του κινητήρα.
Διαθέτει δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς της Bosch, τρία δισκόφρενα, μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι, πίσω μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, προστατευτική ποδιά κινητήρα, ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD, φώτα Full LED και θύρα USB. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα και το ασύμμετρο ψαλίδι δένουν αρμονικά με το Inox τελικό της εξάτμισης και τις χυτές ζάντες.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον το λανσάρισμα του Voge 300AC Cafe Racer και στη χώρα μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.