Motrac Unicorn 800: «Μαγαρίζοντας» την MV Agusta Superveloce 800
Με 800άρι δικύλινδρο κινητήρα
10.05.2021
H Motrac Motorcycles ανήκει σε όμιλο εταιρειών με έδρα το Hong Kong. Δραστηριοποιείται στο χώρο των δύο τροχών διαθέτοντας δικό της τμήμα R&D, κέντρο σχεδιασμού και εργοστάσιο. Καυχιέται μάλιστα πως έχει ήδη κατοχυρώσει 25 διπλώματα ευρεσιτεχνίας
Κείμενο: Μένιος Κατής
Τα πρώτα της προϊόντα εμφανίστηκαν ως concepts στο κοινό το 2018 και από άποψη εμφάνισης παρέπεμπαν σε μοντέλα των Ducati, Kawasaki και Harley Davidson, ενώ έφεραν κινητήρες 800 και 900 κ. εκ.
Τώρα, η εταιρεία συγκεντρώνει και πάλι στα βλέμματα πάνω της με αφορμή το Unicorn 800. Όχι γιατί πρόκειται για κάποιο μοντέλο με εξωτική τεχνολογία ή καινοτομίες, αλλά λόγω της εμφάνισή τους, καθώς θυμίζει την MV Agusta Superveloce 800. (δείτε εδώ)
Η γενική ιδέα και η πρόθεση των σχεδιαστών της εταιρείας αυτή ήταν: να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα που θα μοιάζει στο έργο τέχνης του Adrian Morton. Το αποτέλεσμα, όμως, αποτελεί κακέκτυπο της ιταλικής ντίβας.
Τα υπερυψωμένα clip ons, το θηριώδες ρεζερβουάρ χωρητικότητας 27 λίτρων (!) και τα διπλά πίσω αμορτισέρ είναι κάποια από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κατασκευή της Motrac, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με την εκλεπτυσμένη σιλουέτα του ιταλικού neo-retro.
Σε ο,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι δικύλινδρος 800 κ.εκ. που αποδίδει 61 hp @ 7.500 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής @ 5.000 σ.α.λ. Καμία σύγκριση φυσικά με τον τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798 κ. εκ. της Superveloce 800 που αποδίδει 147 hp @ 13.000 σ.α.λ. και 88 Nm ροπής @ 10.100 σ.α.λ.
Οι τροχοί της Unicorn είναι 17 ιντσών και «φορούν» λάστιχα 140 μπροστά και 200 πίσω!
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320 mm μπροστά με δαγκάνες της Nissin και ένας 300άρης δίσκος πίσω, ενώ το σύστημα διαθέτει και δικάναλο ABS.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.