06.05.2021
Μια ευχάριστη έκπληξη μας επιφυλάσσει η Yamaha καθώς μέσα στο έτος πρόκειται να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά το XSR125, μια μοτοσυκλέτα με ρετρό αισθητική
Κείμενο: Μένιος Κατής
Από το 2019 κυκλοφορεί αντίστοιχο μοντέλο στις αγορές της Ασίας το οποίο όμως εφοδιάζεται με κινητήρα 155 κ. εκ.. Γι' αυτό άλλωστε και λανσάρεται ως XSR155 (διαβάστε εδώ).
Τώρα, όμως, όπως αποκαλύπτουν μια σειρά από έγγραφα που κατατέθηκαν στις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές στο πλαίσιο της διαδικασίας για έγκριση τύπου αποκαλύπτονται λεπτομέρειες για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρείας των τριών διαπασών.
Το XSR125 βασίζεται στο MT-125 και σε σχέση με το XSR155 οι διαφοροποιήσεις τουλάχιστον όσον αφορά στις διαστάσεις είναι αμελητέες, με εξαίρεση το ύψος καθώς όπως αναφέρει η ιστοσελίδα bennetts.co.uk, το XSR125 είναι κατά 10 mm ψηλότερο από το XSR155 χωρίς να υπολογίζονται οι καθρέπτες.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη, το XSR125 τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα της Minarelli χωρητικότητας 125 κ. εκ. που αποδίδει 15 hp @ 10.000 σ.α.λ. και 11.5 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Το πλαίσιο είναι ίδιο με αυτό που συναντούμε στα R125 και MT-125. Πρόκειται για ατσάλινο περιμετρικό το οποίο συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι και ανάποδο πιρούνι.
Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα (ένα εμπρός και ένα πίσω) τα οποία διαθέτουν δικάναλο ABS. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω.
Όπως συμβαίνει και με τις περιπτώσεις των R125 και MT-125, το XSR125 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Yamaha στη Γαλλία.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης τύπου, θα ξεκινήσει και η παραγωγή του μικρού μοντέλου.
Πέρα από το XSR125, το προσεχές διάστημα αναμένουμε και το νέο XSR900 το οποίο θα χρησιμοποιεί κινητήρα (Euro5) και πλαίσιο από το ανανεωμένο MT-09.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.