Honda: Τρία μοντέλα μέχρι το 2024 περιλαμβάνει το πλάνο της για την ηλεκτροκίνηση

Κοιτάζοντας στο μέλλον


23.04.2021

Τον οδικό χάρτη βάσει του οποίου θα πορευθεί η Honda Motor τα επόμενα χρόνια παρουσίασε την Παρασκευή 23/4 κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο Πρόεδρος & CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ειδική αναφορά έγινε στο κομμάτι των μοτοσυκλετών, με τον ιαπωνικό Κολοσσό να δηλώνει έτοιμος να ηγηθεί της βιομηχανίας, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες με γνώμονα πάντα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η στρατηγική σε αυτήν την περίπτωση θα βασιστεί σε τρεις πυλώνες: την ηλεκτροκίνηση, την βελτίωση απόδοσης καυσίμου των ICE και τη χρήση βιοκαυσίμων, αλλά και σε κάποιες άλλες τεχνολογίας που δεν αναφέρθηκαν.
Για το κομμάτι της ηλεκτροκίνησης συγκεκριμένα, ο Toshihiro Mibe τόνισε πως το πιο συνετό με βάση τα τωρινά δεδομένα, είναι η μπαταρία να εξετάζεται ως κάτι ξεχωριστό από την μοτοσυκλέτα, λόγω του υψηλού της κόστους.

«Σε ανεπτυγμένες χώρες, όπου η ηλεκτροκίνηση παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση από την κοινωνία, θα προσεγγίσουμε την ηλεκτροκίνηση με το Mobile Power Pack, στοχεύοντας σε B-to-B (business-to-business) και B-to-G (business-to-national / local) κυβερνήσεις) πελάτες», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το Mobile Power Pack δεν είναι τίποτα άλλο από ένα δίκτυο ανταλλάξιμων μπαταριών. Θυμίζουμε πως μαζί με τις Yamaha, KTM και Piaggio προχώρησαν πρόσφατα στην ίδρυση κοινοπραξίας για την δημιουργία συστήματος ανταλλαγής μπαταριών (διαβάστε εδώ) για οχήματα που ανήκουν στην κατηγορία L (μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες, τρίκυκλα και τετράκυκλα).Το βάρος λοιπόν, θα πέσει στις ανταλλάξιμες μπαταρίες και στην ανάπτυξη δικτύου με σταθμούς όπου θα πραγματοποιούνται οι αλλαγές.

e honda 3

Σύμφωνα με τον Toshihiro Mibe, μέχρι το 2024 η εταιρεία θα παρουσιάσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα ανήκουν στη μικρή κατηγορία καθώς θα αντιστοιχούν σε μοτοσυκλέτες 50 έως 125 κ. εκ. Πρόσθεσε δε πως «θα παρουσιάσουμε επίσης νέα προϊόντα στην κατηγορία "Fun" (διασκέδασης)», χωρίς ωστόσο να προσδιορίζει το πότε ακριβώς θα έρθουν.

Στο σχετικό teaser που συνόδευσε την παρουσίαση φιγουράρουν συνολικά τέσσερα δίκυκλα: τα δύο παραπέμπουν σε scooter, ένα σε μοτοσυκλέτα και υπάρχει και ένα με που παραπέμπει σε supersport μοτοσυκλέτα με φουτουριστική σιλουέτα που ανήκει στην κατηγορία «Fun» που προανήγγειλε ο Mibe.

Εδώ να θυμίσουμε πως σύμφωνα με κάποια σχέδια ευρεσιτεχνίας που έχουν διαρρεύσει, η Honda εξελίσσει μια μικρή σπορ ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που δανείζεται στοιχεία από το CB125R (διαβάστε εδώ) καθώς επίσης κι άλλο ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θυμίζει Grom. (διαβάστε εδώ).

Τα παραπάνω μοντέλα θα έρθουν να πλαισιώσουν τα Gyro e:, Gyro Canopy e: και Benly e: που θα λανσαριστούν μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους και προορίζονται για επαγγελματική χρήση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Κατά την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο της Loncin – μητρικής εταιρείας της VOGE – μας είχαν πει πως ετοιμάζεται ένας V2 κινητήρας για μοντέλα cruiser. Ο συγκεκριμένος έκανε την εμφάνισή του στο CU 250
Πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως υπάρχει σοβαρή περίπτωση να δούμε μετά από 55 χρόνια τον διάδοχο του «υπερηχητικού» Mach III
Η Yamaha Motor Co., Ltd. (Yamaha) και η Honda Motor Co., Ltd. (Honda) ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία για την προμήθεια της Yamaha με δύο ηλεκτρικά scooter, βασισμένα στα Honda "EM1 e:" και "BENLY e: I"
Μοιάζει με αμερικάνικο cruiser αλλά είναι κινέζικο scooter. Ένα δίκυκλο που συνδυάζει χαρακτηριστικά αυτών των δύο εκ διαμέτρου αντίθετων κόσμων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.