14.04.2021
Μια σειρά μικρών αλλαγών τονίζουν ακόμη περισσότερο τον κλασσικό χαρακτήρα του Imperiale τη στιγμή που ο μονοκύλινδρος κινητήρας του είναι συμβατός με τις τελευταίες προδιαγραφές
Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.
Το ρετρό μοντέλο της εταιρείας του Pesaro αποκτά ανάγλυφα λογότυπα και νέα προστατευτικά στο ρεζερβουάρ.
«Kαρδιά» του Imperiale 400 παραμένει ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας, με έναν εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμου. Ο κυβισμός του είναι των 374 κ.εκ. και πλέον είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5. Παρ’ όλα αυτά δεν έχουν διαφοροποιήσεις στην ιπποδύναμη και τη ροπή. Η ισχύς του είναι 21 ίπποι στις 5.500 στροφές με ροπή 2,95 kgm στις 4.500 σ.α.λ..
Το πλαίσιο από αποτελείται από χαλύβδινες πλάκες και δοκούς, ενώ οι αναρτήσεις από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 121mm και δύο αμορτισέρ διαδρομής 55mm να συμπληρώνουν τη ρετρό εικόνα στο πίσω μέρος.
Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, 300 χλστ. μπροστά μεδαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του Imperiale. Το δικάναλο ABS, όπως προβλέπεται από τις προδιαγραφές βρίσκετε στον στάνταρ εξοπλισμό.
Οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορώντας αντίστοιχα ελαστικά Maxxis Promaxx 110/90 και 130/80.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.