Νεα Μοντελα

Benelli Imperiale 400 2021: Euro 5 και μικρές αισθητικές αλλαγές

Διαχρονική γοητεία


14.04.2021

Μια σειρά μικρών αλλαγών τονίζουν ακόμη περισσότερο τον κλασσικό χαρακτήρα του Imperiale τη στιγμή που ο μονοκύλινδρος κινητήρας του είναι συμβατός με τις τελευταίες προδιαγραφές


Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.

Το ρετρό μοντέλο της εταιρείας του Pesaro αποκτά ανάγλυφα λογότυπα και νέα προστατευτικά στο ρεζερβουάρ.

Benelli imperiale400 2021 17

«Kαρδιά» του Imperiale 400 παραμένει ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας, με έναν εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμου. Ο κυβισμός του είναι των 374 κ.εκ. και πλέον είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5. Παρ’ όλα αυτά δεν έχουν διαφοροποιήσεις στην ιπποδύναμη και τη ροπή. Η ισχύς του είναι 21 ίπποι στις 5.500 στροφές με ροπή 2,95 kgm στις 4.500 σ.α.λ..

Το πλαίσιο από αποτελείται από χαλύβδινες πλάκες και δοκούς, ενώ οι αναρτήσεις από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 121mm και δύο αμορτισέρ διαδρομής 55mm να συμπληρώνουν τη ρετρό εικόνα στο πίσω μέρος.

Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, 300 χλστ. μπροστά μεδαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του Imperiale. Το δικάναλο ABS, όπως προβλέπεται από τις προδιαγραφές βρίσκετε στον στάνταρ εξοπλισμό.

Benelli imperiale400 2021 5

Οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορώντας αντίστοιχα ελαστικά Maxxis Promaxx 110/90 και 130/80.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.