Τriumph Scrambler 1200 Steve McQueen Edition: Με την αύρα του «King of Cool»
1.000 αντίτυπα για όλο τον κόσμο
13.04.2021
Για ακόμα μια φορά η Triumph μα εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση του Scrambler 1200 αφιερωμένη στον αλησμόνητο Steve McQueen
Κείμενο: Μένιος Κατής
Το συγκεκριμένο μοντέλο βασίζεται στην νέα 1200 XE και θα παραχθεί σε μόλις 1.000 αντίτυπα για όλο τον κόσμο. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η αξέχαστη σκηνή με το άλμα που πραγματοποιεί ο σπουδαίος Αμερικανός ηθοποιός πάνω σε μια Triumph TR6 Trophy (διαβάστε εδώ) στην ταινία του 1963 «The Great Escape».
Για τις ανάγκες του project συνεργάστηκαν στενά οι άνθρωποι της εταιρείας του Hinckley με μέλη της οικογένειας του «King of Cool» και συγκεκριμένα τον γιο του, Chad McQueen.
Το Scrambler 1200 Steve McQueen Edition έρχεται σε πράσινο χρώμα (Competition Green το ονομάζει η εταιρεία) και έχει κάποιες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει από την στάνταρ XE.
Στον σφικτήρα τιμονιού για παράδειγμα αναφέρεται ο αριθμός της κάθε μοτοσυκλέτας που συνοδεύεται από την υπογραφή του McQueen, ενώ πάνω στο ρεζερβουάρ, το οποίο έρχεται με αλουμινένια τάπα Monza και αλουμινένια ρήγα, υπάρχει σχετικό λογότυπο με τη φιγούρα του ηθοποιού.
Η ειδική έκδοση διαθέτει επίσης αλουμινένια προστατευτική γρίλια ψυγείου, καφέ σέλα με ραμμένο το λογότυπο της Triumph και προστατευτικές μπάρες κινητήρα, ψηλό φτερό μπροστά. Όσοι αποκτήσουν το μοντέλο θα λάβουν μαζί και πιστοποιητικό γνησιότητας που θα φέρει τις υπογραφές του CEO της εταιρείας, Nick Bloor καθώς και του Chad McQueen.
Όπως συμβαίνει και στην ανανεωμένη για το 2021 γκάμα Scrambler 1200 που περιλαμβάνει τις εκδόσεις XC και XE, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 1.200 κ. εκ. έχει προσαρμοστεί στις επιταγές του Euro5, με την προσαρμογή να είναι «αναίμακτη», χωρίς να υπάρχουν απώλειες από απόψη απόδοσης.
Οι 90 hp έρχονται στις 7.250 σ.α.λ. δηλαδή 150 σ.α.λ χαμηλότερα σε σχέση με το 2020, με την μέγιστη τιμή ροπής των 110 Nm να έρχεται τώρα στις 4.500 σ.α.λ. (από τις 3.950 σ.α.λ. το 2020). Νέο είναι το σύστημα εξάτμισης με βελτιωμένη κατανομή θερμότητας χάρη στη νέα γεωμετρία κεφαλής, χωρίς να χάνεται ο χαρακτηριστικός ήχος που βγαίνει από τα δύο υψηλά τοποθετημένα τελικά. Οι αλλαγές αυτές πάντως είχαν αντίκτυπο στο βάρος της μοτοσυκλέτας που πλέον είναι κατά 6 κιλά πιο βαριά σε σχέση με τον προκάτοχό της.
Από κει και πέρα, η XE πάνω στην οποία βασίζεται η Steve McQueen Edition, έρχεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι upside-down 47 mm της Showa και διπλά, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενα, πίσω αμορτισέρ της Ohlins. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε συνολικά τρεις δίσκους -οι δύο μπροστινοί διαμέτρου 320 mm- με δαγκάνες Brembo M50 και ABS cornering με τρεις ρυθμίσεις (road, off-road, off) καθώς επίσης και traction control με πέντε επίπεδα ρύθμισης (road, rain, off-road, sport, off). Το γκάζι είναι ride-by-wire και τα φωτιστικά σώματα LED.
Το πάνελ οργάνων αποτελεί από μια «έξυπνη» οθόνη TFT μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί μεταξύ άλλων να επιλέξει ποιο από τα έξι συνολικά διαθέσιμα προγράμμα οδήγησης θα χρησιμοποιήσει. Μέσω μάλιστα της εφρμογής My Triumph ο οδηγός μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες από το smartphone, όπως κλήσεις, πλοήγηση, να επιλέγει μουσική, ακόμα και να ελέγχει την action camera που τυχόν έχει μαζί του.
Διαθέτει, τέλος, λειτουργία keyless (χωρίς κλειδί), cruise control καθώς επίσης και θύρα USB κάτω από τη σέλα για φόρτιση συσκευών.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.