06.04.2021
Η KTM παρουσιάζει το ακόμα πιο «τρομακτικό» KTM 1290 SUPER DUKE RR
Η KTM εξελίσσει περαιτέρω την δημοφιλή πλατφόρμα KTM 1290 SUPER DUKE R και σφυρηλατεί το πιο ισχυρό «κτήνος», που διαθέτει όλα τα προσόντα για να φοράει το σήμα «RR». Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής αποτελεί την κορωνίδα της γκάμας της KTM
Μόνο 500 θα κατασκευαστούν, με αυτά που θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή κατανομή να είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Βασισμένο στο KTM 1290 SUPER DUKE R, το RR είναι μια απόδειξη του τι συμβαίνει όταν αφήνεις το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της KTM να «δημιουργήσει». Ο ορισμός της μοτοσυκλέτας READY TO RACE, με πολλά εξωτικά εξαρτήματα και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.
1.301 cc, 180 hp, 180 kg και 14,3 kgm, που μεταφράζονται σε αναλογία ισχύος προς βάρος 1: 1, με ροπή για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο. Μια μοτοσικλέτα Hyper Naked που έχει φτιαχτεί να κυριαρχεί και στην πίστα.
Ζυγίζοντας συνολικά 9 κιλά λιγότερα, το RR είναι πιο ευέλικτο, πιο άκαμπτο και προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες από την βασική έκδοση. Οι τροχοί είναι ελαφρύτεροι κατά 1,5 κιλό. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι Michelin Power Cup2
Στο μπροστινό μέρος, το KTM 1290 SUPER DUKE RR χρησιμοποιεί πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι WP APEX PRO 7548, μαζί με ένα ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού WP APEX PRO 7117. Στο πίσω μέρος, ένα αμορτισέρ APEX PRO 7746 έχει προσαρμοστεί ειδικά στις προδιαγραφές του KTM 1290 SUPER DUKE RR.
Τα ανθρακονήματα έχουν χρησιμοποιηθεί εκτενώς στην κατασκευή του KTM 1290 SUPER DUKE RR. Το ελαφρύ υποπλαίσιο επέτρεψε στους σχεδιαστές να φτιάξουν ένα εξ ολοκλήρου νέο ουραίο τμήμα, μονόσελο με επανασχεδιασμένο φωτιστικό σώμα και φλας τεχνολογίας LED. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα adaptive brake lights.
Για ακόμη πιο γρήγορη οδήγηση η γκαζιέρα του RR έχει μικρότερη διαδρομή κατά 7 μοίρες (65 αντί 72) από αυτήν του Super Duke R. Αυτό έχει στόχο την βελτιωμένη απόκριση, αλλά και την μείωση της γωνίας του καρπού και το κατέβασμα του αγκώνα στο πλήρες άνοιγμα του γκαζιού.
Το τελικό της εξάτμισης προέρχεται από την κορυφαία Akrapovic. Είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και διαθέτει κάλυμμα από ανθρακόνημα. Στον εξτρά εξοπλισμό διατίθεται και ολόσωμη.
Τεχνικά highlights
// Ο πιο ισχυρός V2 κινητήρας που χρησιμοποιείται σε μια γυμνή μοτοσικλέτα
// 180 hp και 180 kg δίνουν στο KTM 1290 SUPER DUKE RR αναλογία ισχύος / βάρους 1: 1
Νέα ανάρτηση WP APEX PRO και ελαστικά Michelin Power Cup 2
// Νέο «κουστούμι» από ανθρακονήματα
// Ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου, εξοικονόμηση 2,5 kg
// Εξαιρετικά ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, εξοικονομώντας 1,5 kg μη αναρτημένου βάρους
// Υποπλαίσιο από ανθρακονήματα με επανασχεδιασμένο μονόσελο
// Νέα γραφικά εμπνευσμένα από το πρωτότυπο
// Πακέτο εξοπλισμού KTM PowerParts
// Θα παραχθούν 500 μονάδες παγκοσμίως
Το KTM 1290 SUPER DUKE διαθέτει επίσης ένα πακέτο ηλεκτρονικών προσανατολισμένο για χρήση στην πίστα. Το πιο αξιοσημείωτο από όλα σε αυτό το πακέτο είναι οι προηγμένες λειτουργίες Track και ολοκαίνουργιας απόδοσης, οι οποίες επιτρέπουν στους αναβάτες σχεδόν απεριόριστες επιλογές προσαρμογής για ολίσθηση πίσω τροχού, απόκριση γκαζιού, Launch control και Motor Slip Regulation .
Εκτός από τα περιφερειακά και τον εξοπλισμό που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για το KTM 1290 SUPER DUKE RR υπάρχει ήδη μια πλήρη γκάμα εξαρτημάτων στην γκάμα KTM PowerParts για όσους θέλουν να ενισχύσουν την εμφάνιση και την απόδοσή του.Επίσης διαθέσιμη είναι και γκάμα με ρούχα και εξοπλισμό αναβάτη.
Η φόρμα προαναγγελιών ανοίγει την Πέμπτη 8 Απριλίου. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.