Νεα Μοντελα

CFMoto 650 NK 2021: Με σημαντικές αναβαθμίσεις και Euro5 το μεσαίο naked

Συνεχίζει τις εκπλήξεις η CFMoto


31.03.2021

Η CFMoto αποκάλυψε στην Αυστραλία τo ανανεωμένο 650 NK

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και μας ενδιαφέρει άμεσα από τη στιγμή που το εν λόγω μοντέλο είναι προσαρμοσμένο στις νόρμες Euro5, όπερ σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει προς τα μέρη μας! Ο δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας των 649.3 κ. εκ. διαθέτει πλέον ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης καθώς και αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch.

Η απόδοσή του είναι στους 61.2 hp @ 8.750 σ.α.λ. και 56 Nm @ 7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η μοτοσυκλέτα σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 170 km/h.

CFMoto 650NK 2021 5

Το 650 ΝΚ έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές και στο σύστημα μετάδοσης, με το κιβώτιο έξι σχέσεων να συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης που εγγυάται την βελτιωμένη και ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων.

Και οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εδώ. Η έκδοση SP, όπως ονομάζεται μόνο στην Αυστραλία καθώς στην παγκόσμια ιστοσελίδα της CFMoto αναφέρετε ως 650 NK έρχεται με αναρτήσεις της Kayaba, φρένα J.Juan, νέες ζάντες στις οποίες τοποθετήθηκαν ελαστικά Pirelli Angel ST, καθώς επίσης και νέο, έγχρωμο πάνελ οργάνων με οθόνη TFT 5 ιντσών, μέσω της οποίας ο αναβάτης έχει πλέον τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προφίλ οδήγησης (sport & eco).

CFMoto 650NK 2021 10

Το νέο 650 NK SP Edition λανσάρεται στην αγορά της Αυστραλίας με τιμή 7.790 δολάρια (AUD) ή 5.056 ευρώ (ισοτιμία 31/3/2021). Μάλιστα οι επίσημοι αντιπρόσωποι προσφέρουν για ένα μικρό διάστημα 3ετή εγγύηση για απεριόριστα χιλιόμετρα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.