Νεα Μοντελα

«Το Elephant δεν θα είναι μόνο μοτοσυκλέτα αλλά brand»

To 2023 αναμένεται να δούμε την επιστροφή ενός θρυλικού μοντέλου


30.03.2021

Οι ιθύνοντες της MV Agusta έχουν σχέδια για την Cagiva και το θρυλικό adventure μοντέλο της

Πολλά έχουν ειπωθεί από επίσημα χείλη σχετικά με τα πλάνα της MV Agusta σχετικά με την αναβίωση της θρυλικής Cagiva

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία από το Varese διατηρεί τα δικαιώματα της Cagiva και όπως έχει δηλώσει πολλάκις ο Ρώσος CEO, Timur Sardarov, μέχρι το 2022 αναμένεται να δούμε να λανσάρονται στην αγορά νέα μοντέλα που θα φέρουν τα λογότυπα της ιστορικής αυτής μάρκας.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της MV Agusta, Giorgio Mazzotti στο motociclismo.it, έγινε ιδιαίτερη αναφορά σε ένα ιστορικό μοντέλο της Cagiva, το Elefant. Θυμίζουμε ότι από τον Φεβρουάριο του 2020 η MV Agusta έχει κατοχυρώσει την ονομασία «Elephant» (με "ph", όχι με "f"), για χρήση σε μοτοσυκλέτες, αναρτήσεις και αξεσουάρ.

«Σύμφωνα με το πενταετές πλάνο που προωθεί ο Timur Sardarov, πολλές νέες μοτοσυκλέτες θα "γεννηθούν" και για εμάς αυτό αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Πρώτα από όλα είναι το Elephant. Παρά το γεγονός ότι θα έχει καρδιά MV, θα πρέπει να λάμψει με το δικό του φως. Δεν θα είναι μόνο μια νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ένα brand εντός της μάρκας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο 56χρονος βιομηχανικός σχεδιαστής.

Oι παραπάνω δηλώσεις έρχονται σε συνέχεια αυτών που είχε κάνει πρόσφατα ο Timur Sardarov (διαβάστε εδώ τις δηλώσεις), ο οποίος είχε μιλήσει για δύο νέα μοντέλα Adventure που έχει στα σκαριά η εταιρεία. «Δουλεύουμε επίσης πάνω σε δύο εντελώς νέες μοτοσυκλέτες. Θα είναι Adventure. Η μία θα έρθει με κινητήρα 500 ή 600 κ. εκ. (σ.σ. με τη συνδρομή της Loncin με την οποία υπάρχει συνεργασία;) και η δεύτερη με τον καινούργιο κινητήρα των 950 κ. εκ. Θα παρουσιαστούν στα μέσα του 2023».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.