Νεα Μοντελα

Excelle 321R: «Διασταύρωση» ΚΤΜ Duke με Yamaha!

Και με μονόμπρατσο ψαλίδι


30.03.2021

Το τερμάτισαν (για πολλοστή φορά) οι Κινέζοι. Και εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε. Μην νομίζετε δηλαδή ότι είμαστε προκατειλημμένοι μαζί τους

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες και μοιάζει με KTM 390 Duke, είναι το Excelle 321R που «δανείζεται» (sic) στοιχεία από το προαναφερθέν μοντέλο. Το «δανείζεται», βέβαια, είναι σχετικό.

Πρόκειται για κλώνο που έρχεται με επανασχεδιασμένο ντεπόζιτο και φωτιστικό σώμα LED μπροστά ώστε να μην προκύψει ζήτημα με παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Διαθέτει επίσης μονόμπρατσο ψαλίδι (!), δύο δισκόφρενα, σύστημα ABS, πιρούνι upside-down και πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT. Αν μη τι άλλο πρόκειται για ένα άκρως ερωτεύσιμο μικρό naked.

Και πάμε να δούμε την «καρδιά» του γιατί και αυτή παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Excelle 321R 3

Αναφερόμαστε στον δικύλινδρο παράλληλο υγρόψυκτο κινητήρα 321 κ. εκ. που έχει κατασκευάσει η Loncin Motorcycles. Είναι ο ίδιος κινητήρας που συναντούμε στο Yamaha YZF-R3 και οι πληροφορίες αναφέρουν πως είναι αποτέλεσμα αντίστροφης μηχανικής (reverse engineering). Για όσους δεν γνωρίζουν τον όρο να πούμε με πολύ απλά λόγια πως πρόκειται για τη διαδικασία μέσω της οποίας επιχειρείται προσπάθεια ανάγνωσης και ανακάλυψης των τεχνικών χαρακτηριστικών ενός προϊόντος, αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία του.

Κλείνοντας την παρένθεση, η απόδοση του μοτέρ, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι 42 hp @ 10.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει η μοτοσυκλέτα είναι 170 km/h. Το δε βάρος της -μαντέψτε- είναι στα 149 κιλά, όσα δηλαδή και του KTM 390 Duke.

Excelle 321R 3

H τιμή πώλησης του Excelle 321R στην Κίνα δεν ξεπερνά τα 3.100 ευρώ, ενώ υπάρχει και πιο φθηνή έκδοση με τιμή στα 2.800 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.