Νεα Μοντελα

Τι αλλαγές φέρνει το νέο KTM RC 390;

Νέα σχεδίαση με τον Euro5 κινητήρα


18.03.2021

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε κάπου στην Ινδία ένα νέο πρωτότυπο της KTM που παραπέμπει στο νέο RC 390, το οποίο γνωρίζουμε πως βρίσκεται στο στάδιο δοκιμών

Κείμενο: Μένιος Κατής

Οι αλλαγές που μπορούμε να εντοπίσουμε στη φωτογραφία εντοπίζονται κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα, με το διαφοροποιημένο φέρινγκ που ενσωματώνει νέο φωτιστικό σώμα LED στη θέση των δύο προβολέων και τα νέα φώτα ημέρας που ενσωματώνουν τα φλας.

Το φέρινγκ είναι επανασχεδιασμένο και πιο αιχμηρό σε σχέση με του υπάρχοντος μοντέλου. Το αυτό ισχύει και για το ντεπόζιτο που δείχνει διαφοροποιημένο, με έμφαση στη βελτίωση του χώρου που φιλοξενεί τα πόδια, ιδιαίτερα για αναβάτες μεγαλύτερου ύψους.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στη σέλα που εξακολουθεί μεν να είναι δύο επιπέδων, αλλά έχει διαφορετική σχεδίαση. Σε ό,τι αφορά στο τεχνικό κομμάτι, ο κινητήρας και το πλαίσιο του νέου RC 390 προέρχονται αυτούσια από το 390 Duke. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη τιμή ισχύος του τετράχρονου μονοκύλινδρου υγρόψυκοτυ κινητήρα των 373 κ. εκ. είναι 44 hp με τη ροπή να ανέρχεται στα 35 Nm. Από κει και πέρα απ' ότι μπορούμε να διακρίνουμε το τελικό της εξάτμισης διαθέτει διαφορετική σχεδίαση. Αυτό προφανώς έχει άμεση συνάρτηση με τις προδιαγραφές Euro5 που θα πρέπει πληροί η μοτοσυκλέτα.

Το πιθανότερο σενάριο είναι η επίσημη παρουσίαση του νέου KTM RC 390 να πραγματοποιηθεί το ερχόμενο φθινόπωρο ενδεχομένως στην EICMA, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά το 2022.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.