Benelli: Τετρακύλινδρο TRK, νέο δικύλινδρο μοτέρ και ανανεωμένα TNT600 και 302R
Αποκαλύφθηκαν 4 νέα μοντέλα
16.03.2021
Το βρετανικό BikeSocial φέρνει στο φως της δημοσιότητας όλα τα νέα που αφορούν την ιταλική μάρκα
Λίγο πριν το τέλος του 2020 σας είχαμε παρουσιάσει πολλά μοντέλα της QJMotor, της νέας μάρκας που δημιουργήθηκε από την Qianjiang, της εταιρείας που ανήκει και η Benelli. Με δεδομένο πως οι νέες μοτοσυκλέτες δεν θα έρθουν στην Ευρώπη, υποθέσαμε πως με λίγες αλλαγές θα φτάσουν ως Benelli στην ήπειρό μας. Αυτό έως τώρα δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά ούτε και αποκλειστεί από τους ιθύνοντές της εταιρείας που έχει έδρα το Pesaro. Προς το παρόν το μόνο σίγουρο δείχνει να είναι το δικύλινδρο TRK800 (δείτε εδώ) που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.
Νέες εικόνες όμως αποκαλύπτουν πως μέσα στο έτος που διανύουμε θα υπάρξουν τέσσερα νέα μοντέλα, κάποια από τα οποία δεν τα περιμέναμε. Το πιο ενδιαφέρον γα το ελληνικό κοινό είναι το TRK 650GT με τετρακύλινδρο μοτέρ και πλαίσιο από το roadster TΝΤ. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα διαθέτει 84 ίππους και το βάρος του θα είναι 233 κιλά με όλα τα υγρά.
Το δεύτερο πιο ενδιαφέρον νέο που μας αποκαλύπτει η βρετανική ιστοσελίδα είναι το λανσάρισμα ενός νέου δικύλινδρου σε σειρά μοτέρ με χωρητικότητα 693 κ.εκ. με ισχύ 75 ίππους. Η σχεδίασή του μοιάζει με αυτόν που χρησιμοποιείται στα νέα μοντέλα της CFMoto, 700 CL-X.Για πρώτη φορά βλέπουμε επίσης και ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 192 κιλά και για την κατασκευή της χρησιμοποιούνται επώνυμα περιφερειακά, όπως φρένα Brembo, αναρτήσεις Marzocchi και ABS της Bosch.
Το νέο ΤΝΤ θα διαθέτει μοτέρ 650 κ.εκ. και ισχύ 84 ίππων. Το roadster της ιταλικής μάρκας διαθέτει νέο, πιο μοντέρνο και επιθετικό look. Διαθέτει νέο ψαλίδι και εξατμίσεις κάτω από την σέλα συνπειβάτη. Ο προβολέας είναι νέας σχεδίασης, και το νέο σχήμα του ρεζερβουάρ και των καλυμμάτων του ψυγείου, χαρίζουν στη «γυμνή» πιο σύγχρονη εμφάνιση. Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο δεν θα μπορούσε να μην διέθετε μια έγχρωμη TFT οθόνη η εκκίνηση της μοτοσυκλέτας θα γίνετε με το κλειδί στην τσέπη, τα φωτιστικά θα είναι όλα LED και οι διακόπτες θα είναι φωτιζόμενοι. Το μεσαίο naked θα είναι κατά πολύ ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, BN600.
Τέλος η Benelli φέρεται να ανανεώνει σε μεγάλο βαθμό και το supersport 302R. Ο κινητήρας του θα είναι συμβατός με τις Euro5 προδιαγραφές και θα έχει ισχύ 37,5 ίππους. Το μεταξόνιο θα είναι 1.410 χλστ και το βάρος, με όλα τα υγρά, δεν θα ξεπερνάει τα 182 κιλά. Το νέο μοντέλο διαθέτει σπορ σχεδίαση, ανασχεδιασμένο φέρινγκ και νέας σχεδίοασης προβολέα. Τα όργανα θα αποτελούνται από οθόνη TFT.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.