H MV Agusta «βλέπει» MotoGP, ετοιμάζει νέα μοντέλα και έχει στα σκαριά έναν «ασυνήθιστο» κινητήρα

Μεγάλα σχέδια για αγώνες και νέα μοντέλα


03.03.2021

Πολλά και άκρως ενδιαφέροντα είπε ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta, Timur Sardarov κατά την παρουσίαση της ομάδας με την οποία η ιταλική μάρκα θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα της Moto2 το 2021

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο CEO της ιστορικής φίρμας από το Varese, μιλώντας στο GPone αποκάλυψε πως στα πλάνα της εταιρείας είναι η μετάβαση στην κατηγορία των MotoGP «αργότερα μέσα στη δεκαετία», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. Στο καθαρά εμπορικό κομμάτι, ο Timur Sardarov προχώρησε σε μια σειρά από αποκαλύψεις σχετικά με τα projects που τρέχουν αυτή τη στιγμή και που αναμένεται να έρθουν στην παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια. Για αρχή, μίλησε για το νέο F3, το οποίο «έχουμε επανασχεδιάσει, είναι Euro5 και θα το παρουσιάσουμε σε περίπου ένα μήνα»

Παράλληλα, μίλησε για έναν νέο κινητήρα πάνω στον οποίο δουλεύουν οι μηχανικοί της εταιρείας. «Δουλεύουμε πάνω σε έναν νέο 3κύλινδρο κινητήρα 950 κ. εκ. που πιστεύω πως θα λανσαριστεί στην αγορά πιθανότατα στα τέλη του 2022. Αυτός ο νέος κινητήρας θα εφοδιάζει αρχικά τα νέα Dragster και Brutale και εν συνεχεία θα χρησιμοποιηθεί στην F3 και στην Superveloce».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε δύο νέα μοντέλα που έχει στα σκαριά η εταιρεία. «Δουλεύουμε επίσης πάνω σε δύο εντελώς νέες μοτοσυκλέτες. Θα είναι Adventure. Η μία θα έρθει με κινητήρα 500 ή 600 κ. εκ. (σ.σ. με τη συνδρομή της Loncin με την οποία υπάρχει συνεργασία;) και η δεύτερη με τον καινούργιο κινητήρα των 950 κ. εκ. Θα παρουσιαστούν στα μέσα του 2023».

Κλείνοντας, έβαλε το κερασάκι στην τούρτα, προαναγγέλλοντας έναν ολοκαίνουργιο «ασυνήθιστο» όπως τον χαρακτήρισε, κινητήρα. «Δουλεύουμε επίσης πάνω σε έναν νέο κινητήρα, θα είναι ασυνήθιστος, με μια αρχιτεκτονική που κανένας άλλος δεν έχει και θα προορίζεται για σπορ μοτοσυκλέτες. Δεν λέω τίποτα παραπάνω, έχουμε πολλά να κάνουμε».

Θυμίζουμε ότι η MV Agusta διατηρεί τα δικαιώματα της Cagiva και όπως έχει δηλώσει πολλάκις ο Ρώσος επιχειρηματίας, μέχρι το 2022 αναμένεται να δούμε να λανσάρονται στην αγορά νέα μοντέλα που θα φέρουν τα λογότυπα της ιστορικής αυτής μάρκας.


H Benda Motorcycle είναι μια κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών. Ιδρύθηκε το 1994 ως Zhejiang Zhongnan Motorcycle, αλλά από το 2012 υιοθέτησε τη σημερινή της ονομασία, λαμβάνοντας παράλληλα την απόφαση να προχωρήσει στην εξαγωγή των προϊόντων της
Mια μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερη τεχνολογία βγαίνει σε δημοπρασία από την GSA Auctions. Πρόκειται για την Christini AWD 450DS, μια off-road μοτοσυκλέτα, μοντέλο του 2015, που διαθέτει κίνηση και στους δύο τροχούς
Κάποτε υπήρχαν οι Φλορέτες (Kreidler Florett) και τα Zundapp KS. Μοτοσακά ή μοτοποδήλατα, με στυλ και εμφάνιση cafe-racer. Με 2χρονους κινητήρες 50 κ. εκ. και κορυφαίες επιδόσεις για την εποχής τους
Το hyper naked της Aprilia πέρα από την ακραία έκδοση Factory, διαθέτει και μια sport tourer εκδοχή για όλους εκείνους που επιθυμούν να συνδυάσουν το τερπνόν (απόδοση) μετά του ωφελίμου (άνεση)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.