Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 18.10.2017
30 χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda NSR250R η Arai παρουσίασε ένα RX-7X βαμμένο στα θρυλικά χρώματα του δίχρονου supersport της ιαπωνικής εταιρείας
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Arai παρουσιάζει ένα κράνος «αφιερωμένο» στο NSR. H πρώτη ήταν πέρσι όταν είδαμε ένα κράνος βαμμένο για το NSR250 MC28 του 1993. Αυτό αποτέλεσε την αρχή αφού φέτος ήταν η σειρά του μοντέλου MC18 το οποίο παρουσιάστηκε πριν 30 χρόνια.
Το NSR250 γνώρισε μεγάλη δημοτικότητα στη χώρα μας (ο γράφων είχε ένα μαύρο-γκρι Gull Arm του 1991). Ήταν μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για αγωνιστική χρήση που είχε φώτα και μπορούσε να βγάλει άδεια κυκλοφορίας. Ο δίχρονος δικύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 45 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και ζύγιζε 145 κιλά. Είχε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ηλεκτρονικό ψεκασμό, εξατάχυτο κιβώτιο και πλαίσιο αλουμινίου.
Η Arai επέλεξε το κορυφαίο κράνος της RX-7X, και το έβαψε στα χρώματα του NSR του 1988, ενώ στο πίσω μέρος όπως και τα πλαϊνά υπάρχουν λογότυπα του HRC , της Honda και του NSR.
Θα κατασκευαστούν μόλις 250 κράνη που θα διατεθούν μόνο στην Ιαπωνική αγορά. Αν θέλετε να αποκτήσετε ένα τότε επισκεφτείτε το ιαπωνικό site της Arai.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.