19.02.2021
Προσκυνάμε τους μάστορες που μεταμόρφωσαν το συμβατικό Royal Enfield Continental GT650 σε ένα σκληροτράχηλο cafe-racer με αγωνιστικό DNA
Κείμενο: Μένιος Κατής
Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών του Partridge Design, ενός βρετανικού συνεργείου που ασχολείται με custom κατασκευές.
Οι μηχανικοί πήραν το δημοφιλές Continental GT650 και άφησαν τη φαντασία τους να οργιάσει. Η όλη μετατροπή έγινε στο πλαίσιο της εκπομπής Goblin Works Garage που προβάλλεται στο Discovery Channel. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Royal Enfield, Adrian Sellers προσέγγισε τον Anthony Partridge και του ανέθεσε την αποστολή να δημιουργήσει ένα «καθαρόαιμο» αγωνιστικό που εκτός από εμφάνιση θα διαθέτει και υψηλή απόδοση.
Ο Anthony Partridge αποδέχθηκε την πρόκληση και ξεκίνησε τη δουλειά. Πήρε το Continental GT650, το έγδυσε και πέρασε από τρισδιάστατο σκάνερ τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας ούτως ώστε να δημιουργήσει νέα. Εν συνεχεία δημιούργησε καλούπια πάνω στα οποία κατασκεύασε τα νέα εξαρτήματα από ανθρακόνημα. Το ντεπόζιτο κατασκευάστηκε από την GIA Engineering και φέρει αγωνιστική τάπα ρεζερβουάρ της Racefit. Ειδική κατασκευή είναι και το νέο, ενισχυμένο ψαλίδι στο οποίο προστέθηκε αμορτισέρ monoshock Öhlins TTX GP Pro!
Το συμβατικό πιρούνι αντικαταστάθηκε από ένα upside-down Öhlins FGR300, τοποθετήθηκαν ανθρακονημάτινες ζάντες της BST και ελαστικά Dunlop Sportmax GPA. Την επιβράδυνση του «καθαρόαιμου» αναλαμβάνουν οι θηριώδεις αγωνιστικοί δίσκοι της Galfer, που συνδυάζονται με δαγκάνες της Brembo, σωληνάκια υψηλής πίεσης της Venhill και υδραυλική τρόμπα φρένου της Magura. Προστέθηκε επίσης υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη, επίσης της Magura, ενώ τοποθετήθηκε νέο υποπλαίσιο πίσω. Την εικόνα έρχονται να συμπληρώσουν clip-ons, μαρπιέ, καθρέπτες και φλας της Rizoma, πίσω φωτιστικό σώμα LED, ψηφιακό όργανο ενδείξεων και αεροδυναμικό μασκάκι από ανθρακόνημα.
Και επειδή οι μετατροπές δεν θα είχαν καμία απολύτως αξία αν δεν συνοδεύονταν και από τροποποιήσεις στο μοτέρ, ο δικύλινδρος σε σειρά αεροελαιόψυκτος 649 κ. εκ. κινητήρας δέχθηκε κιτ αύξησης κυβισμού της S&S Cycle, ανεβαίνοντας στα 750 κ. εκ. Το «πακέτο» περιλαμβάνει επίσης χειροποίητο σύστημα εξάτμισης με ένα εντυπωσιακό τελικό καθώς και Power Commander. Δυστυχώς δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για το επίπεδο απόδοσης της μοτοσυκλέτας.
Για την ιστορία, ο εργοστασιακός κινητήρας αποδίδει 47 ίππους @ 7250 σ.α.λ. Απλά το αναφέρουμε...
Όλες αυτές οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται στα 198 κιλά για το μοντέλο παραγωγής. «Είναι απλή, καθαρή και όχι υπερβολικά περίπλοκη γεμάτη με ηλεκτρονικά καλούδια», λέει ο δημιουργός της Anthony Partridge. «Μοτοσυκλέτες όπως αυτή είναι οι καλύτερες για να δουλέψεις, καθώς επικεντρώνεσαι στην τέχνη σου χωρίς να χρειαστεί να αναλωθείς με το που θα τοποθετήσεις τους περίπλοκους αισθητήρες και τις καλωδιώσεις».
«Η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Αυτή μοιάζει με κανονική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, πολύ πιο ευέλικτη και πολύ πιο διασκεδαστική. Έφτιαξα μια μοτοσυκλέτα που μου αρέσει πολύ!», πρόσθεσε ο Anthony Partridge.
Και σε μας αρέσει πολύ Anthony!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.