Νεα Μοντελα

Verge TS: Ηλεκτρικό roadster με καινοτόμο μοτέρ και 1.000 Nm ροπής!

Από τη Φινλανδία με αγάπη


16.02.2021

Μας συστήθηκε το 2019 στο σαλόνι του Μιλάνου (EICMA) ως Rmk E2. Η πανδημία, ωστόσο, πήγε πίσω τη διαδικασία λανσαρίσματος της μοτοσυκλέτας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στο διάστημα αυτό η εταιρεία που δημιουργήθηκε σε ένα γκαράζ στο Turku, μετονομάστηκε σε Verge και τώρα επαναλανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό της roadster με την ονομασία TS -προκύπτει από τα αρχικά του δημιουργού της Teemu Saukkio.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα με καινοτόμα τεχνολογία, καθώς ο κινητήρας δεν βρίσκεται τοποθετημένος ούτε στο πλαίσιο, ούτε στο κέντρο του πίσω τροχού, όπως συνήθως συμβαίνει. Στην περίπτωση της TS, ο πίσω τροχός αποτελεί στην ουσία τον κινητήρα με τους μαγνήτες να ενσωματώνονται στη ζάντα και το λάστιχο να περιστρέφεται γύρω από αυτήν. Πίσω φρένο δεν υπάρχει αφού τον ρόλο έχει αναλάβει ο ίδιος τροχός/κινητήρας, ενώ μπροστά συναντάμε δύο μεγάλους δίσκους και δαγκάνες της Brembo. Οι αναρτήσεις, τόσο μπροστά όσο πίσω, είναι της Ohlins, με το θηριώδες upside-down μπροστινό να κλέβει την παράσταση.

Ακόμα πιο εντυπωσιακά βέβαια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η φινλανδική start-up για το προϊόν της.

Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στα 80 kW δηλαδή γύρω στους 108 hp, ενώ το ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η τιμή της ροπής που σύμφωνα με την εταιρεία ανέρχεται στα 1.000 Nm! Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η μοτοσυκλέτα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h, ενώ χρειάζεται λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h.

Verge TS e roadster 5

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι αλουμινένιο και φιλοξενεί τη συστοιχία μπαταριών για την οποία δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.
Σύμφωνα με την Verge, για μια πλήρη φόρτιση σε συμβατική πρίζα απαιτούνται 4 ώρες, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή οι χρόνοι μειώνονται σημαντικά. Συγκεκριμένα απαιτούνται μόλις 40 λεπτά για πλήρη φόρτιση, ενώ σε περίπτωση που ο αναβάτης βιάζεται μπορεί με 15λεπτη φόρτιση να εξασφαλίσει αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη η μοτοσυκλέτα μπορεί να πραγματοποιήσει από 200 έως 300 χιλιόμετρα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης.

Γενικότερα, πάντως, η Verge δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τη μοτοσυκλέτα της. Πάντως απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε σε κάποια από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει, στο ρεζερβουάρ υπάρχει μια αρκετά μεγάλη οθόνη η οποία το πιθανότερο είναι πως λειτουργεί ως πολυόργανο, προσφέροντας μεταξύ άλλων στον αναβάτη, δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Η τιμή της Verge TS ανέρχεται στα 24.990 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν την προπαραγγελία τους μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρείας, καταβάλλοντας 2.000 ευρώ. Η διαδικασία της παραγωγής αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2021 και αρχικά οι μονάδες που θα παραχθούν θα είναι περιορισμένες, όπως ενημερώνει η εταιρεία προσθέτοντας πως οι παραδόσεις θα γίνουν βάσει της σειράς των κρατήσεων.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.