MV Agusta Dragster 800 2021: Με Euro5 και πολλά καλούδια το ιταλικό street-fighter
Aναβαθμίστηκε σε όλους τους τομείς
15.02.2021
Το νέο MV Agusta Dragster 800, ένα από τα πιο όμορφα street fighters. γίνεται ακόμα πιο άγριο και έρχεται σε τέσσερις εκδόσεις: Dragster 800 RR, RR SCS, RR SCS RC και Rosso
Κείμενο: Μένιος Κατής
Και οι τέσσερις μοιράζονται πλαίσιο και κινητήρα με το νέο Brutale 800. Και σε αυτήν την περίπτωση το μοντέλο είναι προσαρμοσμένο στις αυστηρές προδιαγραφές που επιτάσσει η νόρμα Euro5.
Από αισθητικής πλευράς, οι νέοι χρωματισμοί και οι νέες, τριπλές απολήξεις της εξάτμισης αποτελούν τις πιο προφανείς αλλαγές. Η σέλα διαθέτει νέο υλικό και ο προβολέας είναι LED με DRLe. Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, η νέα γενιά Dragster εφοδιάζεται με αισθητήρα IMU 6 αξόνων που προέρχεται από την ιταλική e-Novia.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. που συναντάμε και στο Brutale, δέχτηκε βελτιώσεις ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Αποδίδει 140 ίππους στις 12.300 σ.α.λ. και 8,9 kgm στις 10.250 σ.α.λ. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό του είναι πολλές και σημαντικές. Οι λοβοί των εκκεντροφόρων έχουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon), ενώ νέες είναι και οι μπιέλες. Τα νέα μπεκ ψεκασμού ανεβάζουν πλέον πίεση 4 bar (από 3.5), ενώ επανασχεδιασμένο είναι το σύστημα εξάτμισης.
Στην έκδοση Rosso, που είναι η βασική του μοντέλου, η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 112 ίππους, ενώ η συγκεκριμένη θα διατίθεται και με απόδοση 35 KW. Οι νέες EMU και ECU, εξελίχθηκαν αποκλειστικά για την MV Agusta από την ιταλική εταιρεία e-Novia. To σύστημα εξάτμισης έχει ανασχεδιαστεί, ενώ το τελικό διαθέτει νέα αισθητική. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και ο προβολέας είναι νέας σχεδίασης. Βελτιώσεις έχουν γίνει στο συμπλέκτη ώστε να είναι πιο ανθεκτικός, όπως επίσης και στην καμπάνα. Η τρίτη γενιά του EAS 3.0 quick-shift διαθέτει νέο αισθητήρα για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων.
Στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων περιλαμβάνεται cornering ABS (της Continental) και νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5,5 ιντσών, που συνδέεται με smartphone μέσω Bluetooth. Μέσω της ειδικής εφαρμογής Ride App που έχει αναπτύξει η εταιρεία, ο αναβάτης μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο της μοτοσυκλέτας ρυθμίζοντας κάθε παράμετρο των ηλεκτρονικών συστημάτων. Παράλληλα, η νέα Dragster έρχεται με ενσωματωμένο σύστημα tracker.
Σε ό,τι αφορά στο πλαίσιο, αυτό διαθέτει νέες πλευρικές πλάκες από κράμα αλουμινίου, για βελτίωση της ακαμψίας. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει νέο σύνδεσμο, ενώ αλλαγές έχουν υποστεί τόσο το αμορτισέρ όσο και το πιρούνι της Marzocchi. To βάρος της κατασκευής διατηρήθηκε στα 178 κιλά (στεγνή).
Στην κορυφαία έκδοση Dragster 800 RR SCS RC, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 200 αντίτυπα, το βάρος πέφτει στα 168 κιλά (στεγνή) και μπορεί να φτάσει στα 160 κιλά με το ειδικό κιτ για πίστα.
Η γκάμα περιλαμβάνει, τέλος και την έκδοση RR SCS (Smart Clutch System) η οποία εφοδιάζεται με έξυπνο σύστημα συμπλέκτη που έχει εξελίξει η Rekluse.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.