12.02.2021
Το Yamaha Aerox 155 αποτελεί την σπορ εκδοχή του NMax 155, καθώς βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η αναβαθμισμένη εκδοχή του που παρουσιάστηκε εσχάτως για την αγορά της Ταϊλάνδης, διαθέτει ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση χάρη στις αλλαγές που έχει υποστεί το εμπρόσθιο τμήμα του με τα πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED με DLR. Τα φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED και ενσωματώνονται στο φέρινγκ. Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος του σκούτερ, με ένα λεπτό φωτιστικό σώμα LED που βρίσκεται ενσωματωμένο στην ουρά.
Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD, στην οποία ο αναβάτης μπορεί μεταξύ άλλων να ενημερώνεται για κλήσεις και μηνύματα που λαμβάνει στο smartphone, καθώς υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με Bluetooth.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη, δεν έχει συντελεστεί κάποια αλλαγή. Το Aerox 155 εξακολουθεί να τροφοδοτείται από τον υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο, τετραβάλβιδο κινητήρα 155 κ. εκ. με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVA και σύστημα Start/Stop. Η απόδοσή του είναι στους 15.4 hp και η ροπή στα 1,4 kgm.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αυξήθηκε από τα 4.6 λίτρα στα 5.5, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα διαμορφώνεται στα 25 λίτρα. Το νέο Aerox 155 διαθέτει επίσης θύρα USB για φόρτιση κινητού, καθώς επίσης και smart key.
Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και διατίθεται με ABS και χωρίς. Ένα δισκόφρενο με μονοέμβολη δαγκάνα στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον πίσω, αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του scooter
Το εν λόγω σκούτερ κυκλοφορεί ήδη σε ασιατικές αγορές. Το αν θα το δούμε κάποια στιγμή και στην Ευρώπη, παραμένει άγνωστο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.