Νεα Μοντελα

H ΚΤΜ εξελίσσει super sport μοτοσυκλέτα

Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 890 κ.εκ.


09.02.2021

Μια νέα sport μοτοσυκλέτα που προορίζεται και για χρήση στην πίστα έχει στα σκαριά η KTM, σύμφωνα με το γερμανικό speedweek.com, το οποίο μάλιστα δημοσιεύει και φωτογραφία από δύο πρωτότυπα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η εν λόγω μοτοσυκλέτα δεν θα αποτελεί ρέπλικα της μοτοσυκλέτας με την οποία η εταιρεία λαμβάνει μέρος στο Πρωτάθλημα των MotoGP. Και αυτό γιατί επιθυμία των ανθρώπων της αυστριακής μάρκας είναι να διατηρηθεί το κόστος σε λογικά πλαίσια, ώστε να αποτελέσει μια ελκυστική -και από άποψη τιμής- πρόταση για ιδιώτες που λατρεύουν την ταχύτητα και που επιθυμούν να έχουν μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα ξεδίνουν στην πίστα. Η μοτοσυκλέτα μοιάζει με την αγωνιστική Kramer GP2 890 R που βασίζεται στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 890 κ.εκ. της KTM (διαβάστε εδώ την παρουσίαση της). 

kramer gp2r 2

«Αυτό είναι το επόμενο προϊόν που θα κατασκευάσουμε. Θα είναι προσιτό και θα είναι ικανό να προσφέρει ευχαρίστηση και μέσα στην πίστα», σημειώνει ο επικεφαλής της KTM Motorsport, Pit Beirer.

Στο παρελθόν, ο Γερμανός πρώην άσσος του Motocross είχε δηλώσει πως επιθυμία της εταιρείας ήταν να παρουσιάσει μια ρέπλικα περιορισμένης παραγωγής της KTM RC16 που θα κόστιζε το πολύ 120.000 ευρώ και θα έφερε τον V4 1.000 κ. εκ. της «καθαρόαιμης» έκδοσης, με ελαφρώς μικρότερη απόδοση (240 hp). Το κόστος, ωστόσο, για την κατασκευή μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας ήταν αρκετά υψηλό με αποτέλεσμα η τελική τιμή να ξεπερνά κατά πολύ τα 120.000 ευρώ. Έτσι το project απορρίφθηκε. Όχι όμως και η ιδέα για μια αμιγώς σπορ μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει αγωνιστική αίσθηση στον αναβάτη και θα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για χρήση στην πίστα.

«Μια ρέπλικα της μοτοσυκλέτας των MotoGP δεν είναι εφικτή για εμάς αυτή τη στιγμή. Αν θες να κατασκευάσεις μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτήν των MotoGP, το κόστος εκτοξεύεται και η τελική της τιμή είναι απαγορευτική για τον καταναλωτή. Από την άλλη αν κάνεις συμβιβασμούς στα τεχνικά χαρακτηριστικά τότε δεν έχει κανένα νόημα καθώς παύει πλέον να αποτελεί ρέπλικα», είχε πει ο Beirer στο speedweek.com για να καταλήξει:

«Υπό αυτές τις συνθήκες λοιπόν δεν τίθεται θέμα συζήτησης για μια MotoGP ρέπλικα. Έχουμε άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή. Έχουμε τόσες πολλές και ωραίες ιδέες, αλλά δυστυχώς η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες».

Ανυπομονούμε να δούμε τι μας ετοιμάζει η KTM με το νέο της "Ready to Race" δημιούργημα!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.