Moto Morini X-Cape και Seimmezzo: Το ντεμπούτο πλησιάζει
Μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα παρουσιαστούν κα τα δύο μοντέλα
08.02.2021
Ο διευθυντής πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας σε συνέντευξή του στο ιταλικό Motociclslimo δήλωσε πως δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολύ ακόμη για να την παρουσίαση των δύο μοντέλων, που σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ιστορική ιταλική εταιρεία
Τα είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA 2019 και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξαν το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα στην πιο εμπορική κατηγορία στην χώρα μας, τα μεσαία on off και για ακόμη μία που είναι νέο-ρετρό scrambler. Και οι δύο με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ..
Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.
Εκτός από το X-Cape, η Moto Morini παρουσίασε στην EICMA 2019 και ένα ακόμη μοντέλο με 650 κ.εκ. Το scrambler Seimmezzo, που σχεδιαστικά θυμίζει το Milano, με τον V2 των 1.200 κ.εκ.
Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι ίδιο με του X-Cape με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το ύψος σέλας στα 825 χλστ. Το μινίμαλ ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μείνει “καθαρό” από εξαρτήματα ώστε να δώσει έμπνευση στους απανταχού customizers. Το τιμόνι είναι φαρδύ και ίσιο, ο στρογγυλός προβολέας είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από TFT οθόνη 5 ιντσών.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. και ένα αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης με διαδρομή 120 χλστ.
Στα φρένα έχουν προτιμηθεί δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Οι τροχοί έχουν διαστάση 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Metzeler Karoo Street διαστάσεων 110/80 και 150/70.
Tο Moto Morini X-Cape, όπως και το Seimmezzo θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στα τέλη Φεβρουαρίου. Εκτός από την Ιταλία τα μοντέλα θα διατίθενται αρχικά στην Γαλλία, την Γερμανία, την Ισπανία και την Μ. Βρετανία. Σύμφωνα με τον Riccardo Βertaggia, υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ινδία, ενώ υπάρχει συμφωνία με συνεργάτη στο Κατάρ. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν εισαχθούν τα δύο μοντέλα στην χώρα μας. Αν η ποιότητα συμβαδίζει με την ωραία εμφάνιση των δύο μοντέλων και η τιμή τους είναι ανταγωνιστική, τότε δεν αποκλείεται να έρθουν στα μέρη μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.