Νέα χρώματα με αγωνιστικές καταβολές για το Honda VFR 800F
Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε, αλλά πωλείται μόνο στην Ιαπωνία
03.02.2021
Υπάρχουν κάποια μοντέλα της παγκόσμιας μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας που μένουν για πάντα χαραγμένα στη μνήμη. Που όσα χρόνια κι αν περάσουν πάντα θα αισθάνεσαι καρδιοχτύπια όταν τα αντικρίζεις
Κείμενο: Μένιος Κατής
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν και τα VFR. Και δεν αναφερόμαστε στα υβρίδια Crossrunner και Crosstourer, αλλά στα sport touring μοντέλα με τις αγωνιστικές καταβολές που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες. Το μοντέλο βέβαια που αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο της σειράς δεν είναι άλλο από το εμβληματικό VFR750R ή 'RC30'.
Σήμερα, στην προϊοντική γκάμα της ιαπωνικής μάρκας υπάρχει το VFR 800F το οποίο εξακολουθεί να πωλείται στην Ιαπωνία. Μάλιστα, κυκλοφορεί και μια νέα έκδοση με τρίχρωμη λιβρέα (άσπρο, κόκκινο, μπλε) και το λογότυπο Interceptor, που παραπέμπει στη δεκαετία του '80 τότε που οι Freddie Spencer και Fred Merkel σάρωναν στο AMA SBK με τις VF 750F.
Το VFR 800F εφοδιάζεται με τον γνωστό αλεξίσφαιρο V-4 VTEC της Honda, με περιεχόμενη γωνία 90°, 2 ΕΕΚ και 16 βαλβίδες. Η πιο πρόσφατη αναβάθμιση του μοτέρ έγινε το 2013, ενώ οι ρίζες του βρίσκονται στο 2002. Αποδίδει 107 ίππους @ 10.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 7.9 kgm / 8.500 σ.α.λ.
Δυστυχώς ο κινητήρας δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5, όπερ σημαίνει πως δεν πρόκειται να ξαναδούμε το μοντέλο στην Ευρώπη αν δεν αλλάξει κάτι.
Το τελευταίο διάστημα πάντως ξένα δημοσιεύματα θέλουν το HRC να έχει στα σκαριά έναν νέο V4 τον οποίο θα παρουσιάσει το 2023 λανσάροντας παράλληλα το νέο VFR.
Οι φήμες θέλουν αυτό το νέο μοτέρ, το οποίο θα είναι σύμφωνο με τις αυστηρές νόρμες για τις εκπομπές ρύπων, να μην ξεπερνά το λίτρο, όντας είτε 900 κ. εκ. είτε 1.000 κ. εκ.
Σημειώστε πάντως πως επίσημη ενημέρωση από την Honda δεν υπάρχει, οπότε κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια αν όντως θα δούμε στο προσεχές μέλλον ένα νέο VFR.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.