KTM 790 Naked και Adventure: Ξεκινά η αντεπίθεση στη μεσαία κατηγορία
Την “βάση” θα αποτελέσει ο νέος δικύλινδρος κινητήρας των Αυστριακών
Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης // 16.10.2017
Οι εκπρόσωποι της Βρετανικής εφημερίδας και ιστοσελίδας MCN, ήταν από τους λίγους δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που οδήγησαν το μοντέλο προπαραγωγής στην Γερμανία και τα πρώτα σχόλια είναι ιδιαίτερα κολακευτικά.
Το “κενό” που υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα με τους μονοκύλινδρους κινητήρες μικρού και μεσαίου κυβισμού και σε αυτά με τους δικύλινδρους σε διάταξη V άνω των χιλίων κυβικών, έρχεται να “γεμίσει” ο ολοκαίνουριος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας που είδαμε πέρσι “πάνω” στο 790 Duke
Με αυτόν τον τρόπο η KTM αναμένεται να μπει δυναμικά σε μια κατηγορία που δεν έχει εκπρόσωπο. Οι δύο πρώτες μοτοσυκλέτες θα είναι το Duke που από το τέλη του 2016 υπάρχει ως project bike αλλά και ένα adventure που πριν λίγες ημέρες έκανε την εμφάνιση του μέσω κατασκοπικών φωτογραφιών.
Το μοντέλο παραγωγής θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα για πρώτη φορά στην τελική του έκδοση στην EICMA του Μιλάνου, ενώ αναμένεται να το οδηγήσουμε μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2018. Το 790 Duke υιοθετεί πλέον τον προβολέα σήμα κατατεθέν της ΚΤΜ τον οποίο πρωτοείδαμε στον 1290 Super Duke αλλά και στα Super Adventure (εκτός της έκδοσης Τ), το 2017. Ο Gerald Kiska έκανε πάλι τα μαγικά του και χάρισε ένα νέο χαρακτήρα στις μοτοσυκλέτες της KTM που αν μη τι άλλο δεν περνούν απαρατήρητες.. όπως άλλωστε συνέβαινε πάντα.
Το δεύτερο μοντέλο θα είναι ένα Adventure και αναμένεται να παρουσιαστεί σε δύο εκδόσεις κατά τη συνήθη τακτική του εργοστασίου. Μία με αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, και μια έκδοση “R” με ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων προσανατολισμένο στην off road χρήση.
Στις πρώτες φωτογραφίες που διέρρευσαν βλέπουμε να δοκιμάζεται η έκδοση “R”.
Οι Αυστριακοί διαθέτουν κορυφαία μοντέλα στις κατηγορίες Adventure Tourer και naked και δείχνουν διατεθειμένοι να πράξουν το ίδιο και στην μεσαία κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός ήδη είναι πολύ μεγάλος. Με την κίνηση αυτή θα διευρύνει τα ποσοστά της στην παγκόσμια αγορά αφού τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα είναι τα πιο δημοφιλή.
Η ΚΤΜ γνωρίζει την συνταγή της δημιουργίας εξαιρετικών μοτοσυκλέτων, “στημένες” Ready to Race και με εκρηκτικές επιδόσεις και σίγουρα τα νέα μοντέλα θα αποτελέσουν μια εξαιρετική πρόταση στην μεσαία κατηγορία. Το πιθανότερο είναι να δούμε το 790 Duke στις προθήκες των καταστημάτων μέσα στο 2018 ενώ το Adventure μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην φετινή EICMA και να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019.
Για κλείσιμο σας έχουμε κάτι που μας έκανε να ανατριχιάσουμε όταν το είδαμε από κοντά στην περσινή έκθεση EICMA. Το βίντεο όπου το πρωτότυπο 790 Duke, με τον νέο δικύλινδρο κινητήρα «παίρνει» την πρώτη του ανάσα, από τα χέρια του Νοτιοαφρικανού Brad Binder, του πρωταθλητή στην κατηγορία Moto3.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.