29.01.2021
Τι είναι η μοτοσυκλέτα; Ένα μέσο ελευθερίας, έκφρασης, ζωντάνιας. Κάθε μοντέλο έχει τον δικό του χαρακτήρα, είτε πρόκειται για πανάκριβή κατασκευή πάνω στην οποία εφαρμόζεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, είτε για μια απλή και προσιτή δημιουργία. Κοινή συνισταμένη και στις δύο περιπτώσεις είναι η ευχαρίστηση
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι τα... λούσα που έκαναν τη διαφορά, αλλά η ψυχή. Η ψυχή ενός μοντέλου που βρίσκεται στην παραγωγή από το 1978 και που στο πέρασμα των χρόνων αποτέλεσε βάση για πολλούς custom πειραματισμούς. Ο λόγος για το τίμιο (με όλη τη σημασία της λέξης), Yamaha SR400, το οποίο μεγάλωσε γενιές και γενιές αναβατών.
Το SR είτε στην έκδοση των 400 κ. εκ. είτε σε αυτή των 500 κ. εκ. αγαπήθηκε και απέκτησε φανατικό κοινό ιδιαίτερα στην Ιαπωνία. Μια ευκολοδήγητη, άνετη, καθημερινή μοτοσυκλέτα με μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα 23 ίππων που δεν ζητούσε πολλά, αλλά μπορούσε να προσφέρει περισσότερα, ιδιαίτερα όταν γινόταν αντικείμενο customizing.
Τώρα η εταιρεία των τριών διαπασών ανακοινώνει το τέλος αυτής της ιστορίας. Και το κάνει όπως αρμόζει στο μοντέλο, με δύο τελευταίες εκδόσεις που προορίζονται για την αγορά της Ιαπωνίας: την Final Edition και Final Edition Limited.
Η δεύτερη μάλιστα, αποκτά συλλεκτική υπόσταση καθώς θα κυκλοφορήσει σε μόλις 1.000 αντίτυπα. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των δύο εκδόσεων είναι η 15η Μαρτίου 2021.
Η απλή SR400 Final Edition θα διατίθεται σε δύο χρώματα (σκοτεινό γκρι και μπλε), ενώ η SR400 Final Edition Limited μόνο σε μαύρο. Και οι δύο εκδόσεις θα φέρουν ειδικό ταμπελάκι καθώς και δερμάτινη σέλα, ενώ όπως το απαιτεί η παράδοση θα εφοδιάζονται με μανιβέλα....
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.