Benda VTR-300 Turbo: Oι Κινέζοι ετοιμάζουν 300άρι Supersport με turbo!
Κινέζικη "απειλή"
20.01.2021
H κινεζική εταιρεία Benda μας προϊδεάζει με ένα teaser για τρία επερχόμενα μοντέλα. Αμέσως το βλέμμα πέφτει πάνω στη λέξη Turbo που συνοδεύει ένα από αυτά: το VTR-300 Turbo
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η υπερτροφοδότηση σε μοτοσυκλέτες δεν είναι άγνωστη, παράλληλα όμως δεν είναι και η πιο διαδεδομένη επιλογή. Κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν πειραματιστεί πάνω στην εξέλιξη κινητήρων με turbo, κυρίως τη δεκαετία του '80. Τα τελευταία χρόνια η Suzuki βρίσκεται στη διαδικασία ανάπτυξης ενός τέτοιου 2κύλινδρου παράλληλου μοτέρ, ενώ στην παραγωγή μπορεί κανείς να βρει το πανίσχυρο Kawasaki H2 που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση. Εδώ να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο του Akashi ήταν το πρώτο που παρουσίασε μοντέλο παραγωγής με turbo. Αυτό συνέβη το 1978 με την Z1R-TC.
Στο διά ταύτα.
Η Benda λοιπόν ετοιμάζει ένα μικρό supersport το οποίο ονομάζει VTR-300 Turbo. Απ' όσο μπορούμε να καταλάβουμε αποκρυπτογραφώντας την ονομασία της, η εν λόγω μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί τετράχρονο, 2κύλινδρο V-twin κινητήρα 300 κ. εκ. ο οποίος θα διαθέτει υπερτροφοδότηση. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση είναι πολύ πιθανό να προέρχεται από το bobber BD300-15. Πρόκειται για έναν τετράχρονο, υδρόψυκτο V-twin 298 κ. εκ. που αποδίδει 30 ίππους. Το εν λόγω μοντέλο το συναντούμε στην ευρωπαϊκή αγορά με την ονομασία Fox. Στην περίπτωση τώρα της νέας μοτοσυκλέτας, η απόδοση του κινητήρα, με την προσθήκη του turbo, αναμένεται να πλησιάζει τους 50 ίππους.
Πέραν του VTR-300 Turbo όμως υπάρχουν κι άλλα δύο μοντέλα στο teaser της εταιρείας. Πρόκειται για το LFS-700 και το VTC-300. Το ένα (LFS-700) παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα με σπορ χαρακτηριστικά, η οποία είναι σχεδόν βέβαιο πως θα παίρνει ζωή από τον τετράχρονο σε σειρά κινητήρα 680 κ. εκ. απόδοσης 96,6 ίππων που θα χρησιμοποιηθεί και στο LFC-700. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποτελεί κόπια εκείνου της Honda CB650F, μόνο που στην περίπτωση της Benda έχουν προστεθεί 31 κ. εκ. Από την άλλη, το VTC-300 φαίνεται να αποτελεί μια πιο συμβατική έκδοση του BD300-15, διαθέτοντας πιο απλή σιλουέτα.ς αυτού ο κύριος De Rose παρέλαβε και ένα σκίτσο του Monster που φέρει την υπογραφή του σχεδιαστή του, Angelo Amato.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.