Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης // 13.10.2017
Την μεγάλη απήχηση και μομέντουμ του Bonneville Bobber εκμεταλλεύεται η Triumph, παρουσιάζοντας μας ένα «άγριο» και πανέμορφο Bobber Black Edition
Η Triumph εξεπλάγη με το πόσο καλά έγινε δεκτή η Bonneville Bobber: «Ήταν η μοτοσυκλέτα με τις πιο πολλές πωλήσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα στην 115 ετή ιστορία της Triumph», τονίζει ο διευθυντής της Triumph, Miles Perkins. Η μοτοσυκλέτα είναι ένα από τα καλύτερα μοντέλα σε πωλήσεις της αγγλικής εταιρείας στις ΗΠΑ, με περισσότερους από 1.000 αγοραστές και ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Η εταιρεία είχε ήδη σχεδιάσει ένα μοντέλο που θα πλαισίωνε το best seller της. Η ιδέα ήταν να γίνει πιο “σκοτεινό”, ισχυρότερο, πιο επιθετικό και μυώδες, και οι αλλαγές αν και όχι εκτεταμένες να προσδίδουν έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα από τον αρχικό Bobber. Έτσι είναι η νέα μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στις 3 Οκτωβρίου.
Οι περισσότερες λειτουργικές αλλαγές έγιναν στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Εκεί αντί του 19 ιντσών εμπρός τροχού που «φοράει» το Bobber, η μαύρη έκδοση προικίστηκε με έναν 16άρι τροχό με “μπαλωνάτο” ελαστικό της Avon. Το πιρούνι είναι της Showa 47mm που πήρε τη θέση του 41mm της KYB του “απλού” Bobber. Αντί ενός δίσκου, το Bobber Black έχει εφοδιαστεί με δύο δίσκους 310 χιλιοστών και Brembo δαγκάνες δύο εμβόλων. Υπάρχει επίσης ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα cruise control.
Η συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας μοιάζει πιο άγρια και δείχνει χαμηλότερη έναντι της standard έκδοσης. Στην ΕΕ και σε ορισμένες άλλες αγορές, θα υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ενός LED προβολέα, ο οποίος όμως δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς των ΗΠΑ και δεν θα υπάρχει εκεί αυτή η επιλογή. Αντίθετα, το μοντέλο των ΗΠΑ είναι εξοπλισμένο με το κλασικό φανάρι αλογόνου και τα φώτα ημέρας (DRL) όπως ακριβώς συναντάμε και στο απλό Bobber.
Όπως και τα άλλα Triumph, το νέο Bobber έρχεται με σύστημα πέδησης ABS. Η πολυπλοκότητα αυτού σημαίνει πώς το νέο σύστημα διπλού δίσκου δεν έχει την παραμικρή ομοιότητα με αυτή της απλής έκδοσης. Όπως και το αδερφάκι του, το μαύρο Boober διατηρεί τον κινητήρα Bonneville T120 των 1200 κυβικών εκατοστών, με κιβώτιο έξι σχέσεων, με τη γνωστή δυνατότητα ρύθμισης για επιπλέον ροπή μέσω αλλαγής της εξάτμισης.
Όλα τα γυαλιστερά τμήματα αλουμινίου του Bobber έχουν αλλαχθεί και πλέον τη θέση τους έχουν πάρει τα ανωδιομένα και μαύρα πλέον κομμάτια, ενώ όπου είχε χρησιμοποιηθεί χάλυβας στο παλιότερο μοντέλο έχει επίσης βαφεί μαύρο. Όμως, η Triumph προσφέρει ακόμα μια επιλογή customising. Μπορείτε να επιλέξετε το φινίρισμα του μαύρου που θέλετε να βαφεί η μοτοσυκλέτα σας, να είναι γυαλιστερό ή ματ.
Στην ήδη μεγάλη λίστα με τις δυνατότητες customising του εκάστοτε μοντέλου,προστέθηκε και αυτό της αλλαγής των μπροστινών χειριστηρίων ποδιού.
Δεν έχει ανακοινωθεί τιμή για το Black Bobber, αλλά σίγουρα θα κοστίζει κάτι παραπάνω από το αρχικό μοντέλο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.