Νεα Μοντελα

Aprilia RSV4 2021: Περισσότερα κυβικά, βελτιωμένη εργονομία και ηλεκτρονικά

Ανανέωση σε βασικούς τομείς


15.01.2021

Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το RSV4 διαθέτει και νέα εμφάνιση που συνδυάζει κλασσικά χρώματα Aprilia και πιο απλό σχεδιασμό που «πηγάζει» από το μικρό RS660

Από την εμφάνιση μέχρι τον κινητήρα και από τα ηλεκτρονικά μέχρι την εργονομία το νέο RSV4, δεν γινόμαστε μάρτυρες μιας επανάστασης στην κατηγορία των superbike, αλλά υπάρχουν πολλές αλλαγές που έγιναν στη μοτοσυκλέτα.

Ο κινητήρας παραμένει τετρακύλινδρος V με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών, με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Στη νέα αυτή έκδοση διαθέτει μεγαλή χωρητικότητα, φτάνοντας τα 1.099 κ.εκ., από 1.077 κ.εκ.. Το σύστημα εξάτμισης είναι νέο. Παρά τις τροποποιήσεις που δέχθηκε, λόγω προδιαγραφών Euro5, η μέγιστη ισχύς του διατηρήθηκε στους 217 ίππους.

Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, η CPU πλέον είναι της Magneti Marelli 11MP ενώ νέα είναι και η IMU 6 αξόνων. Το πακέτο ηλεκτρονικών APRC διαθέτει και έλεγχο φρένου κινητήρα και τα προγράμματα οδήγησης είναι έξι, τρία για το δρόμο και άλλα τόσα για την πίστα.

Η έκδοση Factory θα φέρει στον βασικό της εξοπλισμό, ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Ohlins Smart EC 0.2 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.

To νέο RSV4 διαθέτει νέα βελτιωμένη εργονομία. Το ρεζερβουάρ διαθέτει νέα σχεδίαση, νέα χειριστήρια και διακόπτες βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία και μια νέα TFT οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω βελτιωμένου user interface. To αλουμινένιο ψαλίδι είναι επίσης νέο, παρόμοιας σχεδίασης με αυτό της RS-GP των αγώνων MotoGP.

Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες αναμένονται σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.