Aprilia RSV4 2021: Περισσότερα κυβικά, βελτιωμένη εργονομία και ηλεκτρονικά
Ανανέωση σε βασικούς τομείς
15.01.2021
Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το RSV4 διαθέτει και νέα εμφάνιση που συνδυάζει κλασσικά χρώματα Aprilia και πιο απλό σχεδιασμό που «πηγάζει» από το μικρό RS660
Από την εμφάνιση μέχρι τον κινητήρα και από τα ηλεκτρονικά μέχρι την εργονομία το νέο RSV4, δεν γινόμαστε μάρτυρες μιας επανάστασης στην κατηγορία των superbike, αλλά υπάρχουν πολλές αλλαγές που έγιναν στη μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας παραμένει τετρακύλινδρος V με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών, με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Στη νέα αυτή έκδοση διαθέτει μεγαλή χωρητικότητα, φτάνοντας τα 1.099 κ.εκ., από 1.077 κ.εκ.. Το σύστημα εξάτμισης είναι νέο. Παρά τις τροποποιήσεις που δέχθηκε, λόγω προδιαγραφών Euro5, η μέγιστη ισχύς του διατηρήθηκε στους 217 ίππους.
Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, η CPU πλέον είναι της Magneti Marelli 11MP ενώ νέα είναι και η IMU 6 αξόνων. Το πακέτο ηλεκτρονικών APRC διαθέτει και έλεγχο φρένου κινητήρα και τα προγράμματα οδήγησης είναι έξι, τρία για το δρόμο και άλλα τόσα για την πίστα.
Η έκδοση Factory θα φέρει στον βασικό της εξοπλισμό, ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Ohlins Smart EC 0.2 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.
To νέο RSV4 διαθέτει νέα βελτιωμένη εργονομία. Το ρεζερβουάρ διαθέτει νέα σχεδίαση, νέα χειριστήρια και διακόπτες βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία και μια νέα TFT οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω βελτιωμένου user interface. To αλουμινένιο ψαλίδι είναι επίσης νέο, παρόμοιας σχεδίασης με αυτό της RS-GP των αγώνων MotoGP.
Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες αναμένονται σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.