15.01.2021
Στην Aprilia κατάφεραν να συμμορφώσουν τον πανίσχυρο V4 στην Euro5 εποχή, χωρίς να χάσουν ούτε έναν ίππο
Πρόκειται για ένα από τα πιο ακραία naked. Κανένα από τα ανταγωνιστικά μοντέλα δεν φέρει τόσα πολλά χαρακτηριστικά από το super sport «αδελφό» μοντέλο, RSV4. Για το 2021 έπρεπε να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro5, οι οποίες δεν επηρέασαν τα μέγιστα νούμερα απόδοσης ισχύος και ροπής.
Το Tuono V4 θα είναι διαθέσιμο στην βασική και την factory έκδοση. Σχεδιαστικά πλέον η Aprilia ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία σε όλα τα σπορ μοντέλα της. Έτσι βλέπουμε το νέο τριπλό led προβολέα που χρησιμοποιείται στα RS και Tuono 660.
To νέο μεγάλο Tuono διαθέτει νέα βελτιωμένη εργονομία, που κάνει ακόμη και τους πιο ψηλούς αναβάτες να αισθάνονται άνετα, εξαιτίας του πιο ψηλά τοποθετημένου τιμονιού και του νέου και πιο «προστατευτικού» φέρινγκ. Το ρεζερβουάρ διαθέτει νέα σχεδίαση, νέα χειριστήρια και διακόπτες βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία και μια νέα TFT οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω βελτιωμένου user interface.Επιπλέον διαθέτει και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες. Στην έκδοση Factory συναντάμε ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Ohlins Smart EC 0.2. To αλουμινένιο ψαλίδι είναι επίσης νέο, παρόμοιας σχεδίασης με αυτό της RS-GP των αγώνων MotoGP.
Ο κινητήρας του Tuono V4 έχει χωρητικότητα 1.077 κ.εκ., αποδίδει 175 ίππους και 12,4 kgm ροπή. H ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου είναι νέα (Magneti Marelli 11MP), λειτουργεί σε συνδυασμό με την αδρανειακή πλατφόρμα και δεκάδες αισθητήρες που βρίσκονται παντού πάνω στη μοτοσυκλέτα. Η διαχείριση καυσίμου έχει βελτιωθεί, όπως συμβαίνει με όλες τις λειτουργίες του πακέτου ηλεκτρονικών APRC.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.