Νεα Μοντελα

KTM: Διέρρευσαν σχέδια για νέο supermoto 390 και πατέντες για αισθητήρα ραντάρ

Μελλοντικά σχέδια για το adaptive cruise control


07.01.2021

Ένα νέο supermoto 390 φαίνεται πως έχει στα σκαριά η KTM, γεγονός που προκύπτει από τη διαρροή μιας σειράς πατεντών που κατέθεσε το αυστριακό εργοστάσιο

Σε αυτά τα σχέδια πρωταγωνιστεί μια μοτοσυκλέτα που έχει σημαντικές διαφορές από το νέο Duke. Ο κινητήρας παραμένει ίδιος, ωστόσο το πλαίσιο, το υποπλαίσιο αλλά και το ρεζερβουάρ είναι εντελώς καινούργια. Επιπλέον, οι ζάντες σε αυτό το νέο μοντέλο, έχουν ακτίνες γεγονός που υποδηλώνει πως πρόκειται για μια εκδοχή supermoto. Άλλωστε στην ενημέρωση επενδυτών όπου παρουσιάστηκαν τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρείας, υπάρχουν κάποιες θολές φωτογραφίες ενός τέτοιου μοντέλου στην κατηγορία «Supermoto/Dual Purpose» για την γκάμα 125/250/390 κ. εκ.

Το εν λόγω σχέδιο πάντως χρησιμοποιείται ως παράδειγμα για την πατέντα που έχει να κάνει με το επερχόμενο σύστημα cruise control το οποίο θα εφοδιάζεται με ραντάρ. Το εν λόγω σύστημα βασίζεται στην τεχνολογία της Bosch που ήδη προσφέρεται ως προαιρετική επιλογή στις Ducati’s Multistrada V4 και BMW R1250RT 2021.

KTM 390SM 2

Η ΚΤΜ εξελίσσει εδώ και σχεδόν 2 χρόνια ένα τέτοιο σύστημα, το οποίο δοκιμάζεται στο νέο 1290 Super Adventure, το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2021. Απ' ότι φαίνεται όμως οι αυστριακοί σκοπεύουν να το χρησιμοποιήσουν και σε άλλα μοντέλα τους. Στις πατέντες που έχει καταθέσει η εταιρεία παρουσιάζονται διάφορες εναλλακτικές λύσεις για το που ακριβώς μπορεί να τοποθετηθεί ο αισθητήρας του ραντάρ στο εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα της μοτοσυκλέτας.

Σε ένα σχέδιο για παράδειγμα ο αισθητήρας εδράζεται στο ειδικά διαμορφωμένο κάτω μέρος του προβολέα που θυμίζει αψίδα. Αυτή είναι και η διάταξη την οποία έχουμε δει στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες του 1290 Super Adventure.
Μια άλλη εκδοχή είναι η τοποθέτηση του αισθητήρα ραντάρ στο πάνω μέρος του φωτιστικού σώματος. Αυτή η διάταξη ίσως ταιριάζει καλύτερα σε street μοτοσυκλέτα, όπως για παράδειγμα το Duke, όπου ο προβολέας είναι τοποθετημένος πιο χαμηλά απ' ότι στα adventure μοντέλα.

KTM 390SM 4

Υπάρχει όμως και ένα τρίτο σχέδιο το οποίο παρουσιάζει έναν προβολέα που δεν θυμίζει σε τίποτα τους γνωστούς προβολείς που χρησιμοποιεί η KTM στα μοντέλα της, αλλά παραπέμπει σε μοντέλα της Husqvarna. Είναι ένα στρογγυλό φωτιστικό σώμα παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στα Svartpilen, Vitpilen αλλά και στο επερχόμενο Norden.

Υπάρχει βέβαια εξήγηση γι' αυτό καθώς η Husqvarna ανήκει στην Pierer Mobility AG η οποία είναι ιδιοκτήτρια και της ΚΤΜ. Οπότε θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως όταν το σύστημα τελειοποιηθεί θα ενσωματωθεί και σε κάποια Husky. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό σχέδιο, ο αισθητήρας του ραντάρ τοποθετείται σε μια οριζόντια μπάρα η οποία βρίσκεται στο κέντρο του λαμπτήρα.

KTM 390SM 5

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.