Έρχονται entry-level Harley-Davidson made in China;
Μια φωτογραφία της νέας μοτοσυκλέτας της QJMotor ήταν αρκετή να φουντώσουν τα σενάρια
05.01.2021
Η αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της Harley Davidson με τον πρώην πρόεδρο και CEO της αθλητικής εταιρείας Puma, Jochen Zeitz να αναλαμβάνει τα ηνία από τον Matt Levatich, θα επιφέρει αναθεώρηση του στρατηγικού πλάνου της μάρκας, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες
Κείμενο: Μένιος Κατής
Στα πλάνα του νέου προέδρου και CEO της εταιρείας από το Milwaukee βρίσκονται απ' ότι φαίνεται και μοτοσυκλέτες μικρότερου κυβισμού οι οποίες προορίζονται κατά βάση για αναδυόμενες αγορές και θα προκύψουν από τη συνεργασία της μάρκας με την κινεζική Qianjiang. Η τελευταία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην Κίνα και από το 2016 ανήκει στην αυτοκινητοβιομηχανία Geely. Οι μοτοσυκλέτες της Qianjiang κυκλοφορούν στην αγορά με τα λογότυπα των Keeway, Generic, KSR-Moto και Benelli, εταιρειών γνωστών που βρίσκονται υπό τη σκέπη της.
Το πρώτο project το οποίο μάλιστα βρίσκεται στο τελικό του στάδιο είναι το 338R. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα τύπου flat-track η οποία χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον παράλληλο 2κύλινδρο κινητήρα του Benelli 302S.
Και απ' ότι φαίνεται δεν θα είναι το μοναδικό προϊόν που θα προκύψει από αυτή τη συνεργασία, καθώς η QianJiang ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο μικρού κυβισμού με κινητήρα V-twin το οποίο κάλλιστα μπορεί να αποτελέσει βάση για μια entry-level Harley Davidson.
Ένα σύντομο video-teaser της νέας μοτοσυκλέτας που ετοιμάζει Qianjiang και η οποία φέρει το λογότυπο της QJMotor ήταν αρκετό για να φουντώσουν τα σενάρια.
Στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν παρουσιάζεται ένα μοντέλο που παραπέμπει σε Harley Davidson Sportster, με 2κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, το οποίο ονομάζεται SRV300, όπως διακρίνεται στο φιλτροκούτι. Παρότι η ονομασία του μοντέλου μας προϊδεάζει για κινητήρα 300 κ. εκ., πληροφορίες από την Κίνα αναφέρουν πως ο κυβισμός θα είναι στα 350 κ. εκ.
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία απολύτως επίσημη πληροφορία γι' αυτό το νέο μοντέλο, το οποίο αν και εφόσον βγει στην παραγωγή δεν αποκλείεται να το δούμε και στην Ευρώπη είτε με το λογότυπο της Benelli είτε με αυτό της QJMotor.
Το SRV300 θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει την entry-level Harley Davidson, ωστόσο αυτή τη στιγμή πρόκειται απλά για υποθέσεις καθώς δεν υπάρχει καμία απολύτως επίσημη ενημέρωση. Ακόμα όμως κι αν το θέμα προχωρήσει και πράγματι το SRV300 αποτελέσει τη βάση για τη μικρή Sportster, θεωρείται απίθανο το εν λόγω μοντέλο να κυκλοφορήσει στις αγορές του δυτικού κόσμου με το λογότυπο της HD, κάτι που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα συμβεί και με το πανέμορφο 338R
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.