Νεα Μοντελα

ΚΤΜ: Έρχονται τα 490

Θα πρέπει να περιμένουμε 2 χρόνια ακόμη


04.01.2021

O Stefan Pierer, διευθύνων σύμβουλος της αυστριακής εταιρείας, επιβεβαίωσε πως εξελίσσεται σε συνεργασία με την Bajaj, έναν δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ.

H γκάμα της KTM θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο με μοντέλα που θα τροφοδοτούνται από έναν νέο κινητήρα. Οι φήμες που υπήρχαν εδώ και καιρό επιβεβαιώθηκαν από τα πιο επίσημα χείλη. Από τον ίδιο τον Pierer σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Alan Cathcart για το Motoring World.

Σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου απάντησε πως η Bajaj θα κατασκευάσει τον πρώτο πολυκύλινδρο κινητηρά της ιστορίας της, ο οποίος εξελίσσεται στο κέντρο R&D της εταιρείας στην πόλη Pune, σε συνεργασία με μηχανικούς της KTM. Θα είναι δικύλινδρος σε σειρά και θα διαθέτει 500 κ.εκ. Ένα πολύ σημαντικό project το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα που θα μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2, ενώ στις εξελισσόμενες αγορές θα αποτελούν premium προϊόντα. Όλο το εγχείρημα είναι υπό εξέλιξη και μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί που θα παράγεται η νέα γκάμα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει και στην Κίνα, επειδή η συνεργασία με την CFMoto είναι εξαιρετική, σύμφωνα με τον Pierer.

Επίσημα δεν έχει αποκαλυφθεί καμία λεπτομέρεια για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Πιθανολογούμε πως θα αποδίδει σχεδόν 60 ίππους, για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των 43,5 ίππων του 390 και των 105 ίππων των 890.

Ο Pierer δήλωσε πως πρέπει να περιμένουμε δύο ακόμη χρόνια για να δούμε την πρώτη μοτοσυκλέτα αυτής της σειράς, όμως από εκεί και πέρα θα κατασκευαστούν πολλά μοντέλα της KTM και της Husqvarna που θα βασίζονται στον κινητήρα των 500 κ.εκ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.