04.01.2021
Το «μεγάλο» Adventure θα παρουσιαστεί στα τέλη Ιανουαρίου. Μέχρι τότε ας δούμε την έκδοση R σε δοκιμές off road και τη νέα οθόνη που θα είναι ίδια και στην έκδοση S
Η αυστριακή εταιρεία ρίχνει το «βαρύ χαρτί της» στην δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλετών στον κόσμο. Με την έλευση του 1290 Super Adventure η KTM θα διαθέτει μία από τις πληρέστερες σειρές On Off μοτοσυκλετών στην αγορά, από 250 έως 1290 κ.εκ.. Η «τρύπα» που υπάρχει ανάμεσα από το μονοκύλινδρο 390 και το 890 θα καλυφθεί τα επόμενα χρόνια με ένα μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα κοντά στα 500 κ.εκ. Μέχρι τότε όμως ας δούμε τις πρώτες εικόνες του νέου 1290 Super Adventure στην έκδοση R, οι οποίες προέρχονται από «διαρροές» σε ισπανικές ιστοσελίδες.
Επιπλέον οι Αμερικάνοι της ιστοσελίδας motorcycle.com ισχυρίζεται πως εξαιτίας λάθους στην ιστοσελίδα της KTM έχουν στην διάθεσή τους τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου. Από αυτά προκύπτει πως το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα αλλά διαθέτει νέα σχεδίαση, με τον V2 να έχει μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός κατά 2 μοίρες, ενώ ο «λαιμός» βρίσκεται κατά 15,2 χλστ. πιο κοντά στον αναβάτη και το ψαλίδι είναι πιο μακρύ. Παρ’ όλα αυτά το μεταξόνιο παρέμεινε αμετάβλητο, αλλά το ύψος σέλας και στις δύο εκδόσεις θα μειωθεί κατά 10 χλστ. Στο R θα είναι 860 αντί για 870 χλστ. και στο S θα έχει ρυθμιζόμενο ύψος στα 820 – 840 χλστ.
Η KTM παρουσίασε το ρεζερβουάρ τύπου rally στο 790 Adventure, ενώ το διατήρησε και το 890 Adventure, που οδηγήσαμε πριν λίγο καιρό. Φαίνεται πως θα υιοθετηθεί μια παρόμοια λύση και στο 1290. To νέο ρεζερβουάρ «αγκαλιάζει το πλαίσιο, εκτείνεται προς τα εμπρός και προς τα κάτω, αφήνοντας κενό μετά ψυγείου και ρεζερβουάρ για την αποβολή της θερμότητας του κινητήρα. Αυτή η λύση αναμένεται να φέρει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας χαμηλότερα, γεγονός που θα βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του μοντέλο, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα.Το σύνολο, ρεζερβουάρ και φέρινγκ, θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη προστασία στον αναβάτη. Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro5 με ιπποδύναμη 160 ίππων και ελαφρώς μειωμένη ροπή, από 14,3 στα 14 kgm.
Ο τομέας των ηλεκτρονικών θα είναι αναβαθμισμένος. Adaptive Cruise Control, Bosch Cornering ABS 9M+, ημιενεργητικές αναρτήσεις της WP, πολυρυθμιζόμενο traction control, χάρτες ανάφλεξης και μια καινούργια μεγαλύτερη οθόνη που από εκεί θα ελέγχονται όλες οι λειτουργιές της μοτοσυκλέτας. Οι Αμερικάνοι επίσης κάνουν λόγο για νέο κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl, που προέρχεται από το Super Duke R,
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.