31.12.2020
Το ιταλικό scooter ανανεώνεται πλήρως. Αλλάζει αισθητικά, μηχανικά και διαθέτει πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό
Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2001, ένα από τα best seller scooter όλων των εποχών αλλάζει 100% σε όλα τα επίπεδα.
Η νέα σχεδίαση είναι πιο σπορ, το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ οι πλαινές επιφάνειες είναι πιο αεροδυναμικές και μυώδεις. Το πίσω μέρος έχει γίνει πιο λεπτό και σε αυτό συμβάλει και η τοποθέτηση της βάσης πινακίδας που έχει τοποθετηθεί χαμηλά. Στο κέντρο του τιμονιού βρίσκεται ο στρογγυλός προβολέας LED. Τα φλάς και τα φώτα θέσης, τοποθετημένα στις δύο άκρες της ποδιάς είναι επίσης LED, όπως και το διπλό φωτιστικό σώμα στο πίσω μέρος.
Νέας σχεδίασης είναι και οι αλουμινένιες ζάντες με εφτά διπλά μπράτσα και η σέλα που διαθέτει πιο ποιοτική επένδυση. Δύο νέοι κινητήρες της οικογένειας HPE – High Performance Engine – 300 και 400 κυβικών κάνουν ντεμπούτο στο μοντέλο του 2021. Και οι δύο είναι μονοκύλινδροι, υγρόψυκτοι με τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Ο κινητήρας των 300 κ.εκ. παρουσιάζεται ισχυρότερος κατά 23% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση φτάνοντας του 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 15%, στα 2,6 kgm στις 6.250 σ.α.λ.. Ο κινητήρας των 400 κ.εκ., από την άλλη, αντικαθιστά αυτών των 350 κ.εκ.. Η ισχύς του είναι 35,4 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 3,84 kgm στις 5.500 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι διπλό, χαλύβδινο, αποτελούμενο από υψηλής αντοχής σωλήνες κυκλικής διατομής με νέα γεωμετρία με στόχο την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Νέες είναι και οι αναρτήσεις που προέρχονται από την Showa. Το καλάμια του πιρουνιού έχουν διάμετρο 35 χλστ. και τα δύο πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση σε πέντε θέσεις.
Οι ζάντες, ελαφρού κράματος αλουμινίου είναι 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω. Οι διαστάσεις ελαστικών είναι διαφορετικές μεταξύ των δύο εκδόσεων. Στο 300άρι έχουμε 110/70 και 140/70, ενώ στο 400άρι 120/70 και 150/70, για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ο «μεγαλύτερος αδελφός» διακρίνεται, από το τελικό της εξάτμισης που διαθέτει διπλή απόληξη και από την προστατευτική ζελατίνα στο τιμόνι.
Το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί καθώς και η νέα οθόνη LCD 5,5 ιντσών, βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό και των δύο. Με στόχο την καλύτερη εργονομία έχουν ανασχεδιαστεί οι διακόπτες στο τιμόνι. Το σύστημα συνδεσιμότητα με smart phone MIA, είναι διαθέσιμο ως έξτρα στο 300, ως στάνταρ στο 400.
Τα νέα Beverly θα είναι διαθέσιμα σε δύο εκδόσεις, στάνταρ και S. Το πρώτο θα μπορεί να αποκτηθεί σε τρία χρώματα με γυαλιστερή υφή (Moon White, Oxigen Blue και Cloud Grey), που θα συνδυάζονται με γκρι ζάντες και καφέ σέλα. Το Beverly S θα είναι διαθέσιμο σε δύο αποχρώσεις, ματ υφής (Argento Cometa, Nero Tempesta) και μία γυαλιστερή (Arancio Sunstet). Θα συνδυάζοντας με μαύρη σέλα δύο υλικών και μαύρες ζάντες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.